به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری کنفرانس بین المللی حقوق کودک در وزارت دادگستری تشکیل شد.

در این شورا که اعضای آن با ابلاغ وزیر دادگستری منصوب شده اند برنامه‎ریزی، هماهنگی بین دستگاه‌ها و نحوه اجرای کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همه اعضای شوار برگزاری هرچه با شکوه‌تر این کنفرانس را در راستای ارتقای حقوق کودک ارزیابی کردند.

در ابتدای این جلسه عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزیر دادگستری و دبیر علمی کنفرانس بین المللی حقوق کودک گزارشی از روند شکل گیری و برنامه ریزی جهت برگزاری کنفرانس منطقه‌ای عدالت برای کودکان و هم چنین کنفرانس بین المللی حقوق کودک ارائه کرد.

وی بر ضرورت تعامل سازنده دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مرجع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی برای برگزاری این کنفرانس تأکید کرد و گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از تجارب دیگر کشور‌ها به منظور ارتقای حقوق کودک در جامعه است.

در این جلسه هریک از اعضا نقطه نظرات خود پیرامون موضوع را بیان کردند و به ارائه پیشنهادات خود به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر کنفرانس پرداختند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟