کاظمی: دولت در حوزه اقتصاد از طیف‌های مختلف سیاسی بهره گیرد

محمد کاظمی،‌ با اشاره به توصیه اخیر مقام معظم رهبری به دولت در خصوص استفاده کارشناسی از نظر کارشناسان اقتصادی گفت: این موضوع یک امر طبیعی و مسلم است. وقتی یک کار پیچیده و علمی را پیش رو داریم، باید از نظر صاحب نظران و کارشناسان استفاده کنیم. نامه اقتصاددانان به رئیس جمهور هم یک راهکار بود تا دولت بتواند تیم اقتصادی خود را قوی و برنامه‌ها را به صورت صحیح اجرایی کند. آقای رئیس جمهور باید از اینگونه مسائل در این شرایط خاص و ویژه بهره گیرد.

نماینده مردم ملایر در خصوص اهمیت بهره‌گیری دولت از نظرات کارشناسان به صورت فراجناحی، تاکید کرد: من معتقد نیستم که اقتصاد جناحی باشد، دولت باید از طیف‌ها و دیدگاه‌های مختلف که در اقتصاد نیز صاحب نظر هستند استفاده کند. چه اشکالی دارد دولت از آقای دکتر توکلی یا از آقای دکتر نادران مشورت گیرد. اقتصاد یک علم است و به مباحث سیاسی ارتباطی ندارد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: مشکل اساسی اقتصاد ما بحث خروج آمریکا از برجام است. تا درهای کشور ما به روی سرمایه‌گذاران خارجی باز نشود و تا زمانی که مبادلات بانکی ما به صورت روان انجام نشود و تا زمانی که تعامل مثبت نداشته باشیم و نتوانیم از تمام امکانات بهره گیریم مشکلات اقتصادی ما پابرجا خواهد ماند، البته ما باید برای اقتصاد در چنین شرایطی هم برنامه داشته باشیم تا به مشکل برنخوریم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

منبع: ایسنا

کدخبر: 424561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟