شکست بزرگ آمریکا در راه است

به گزارش رکنا، سردار حسین سلامی در رزمایش اقتدار بسیجیان شهر اصفهان در میدان امام علی(ع) اظهار کرد: اصفهان شهر شهیدان والامقام و شهر ستاره‌های درخشان در سپر افتخارات اسلام است.

وی با بیان این که اصفهان شهر انسان‌های شجاعی است که همواره در دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) پیشگام و پرچم‌دار بوده‌اند، افزود: شهادت 23 هزار شهید استان اصفهان نشانگر صدق وعده و وفای مردم نجیب، مؤمن و ولایت‌مدار این استان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این روزها رایحه دل انگیز حضور باشکوه مردم انقلابی در تمام سرزمین ایران جان‌های مشتاق را لبریز و سرشار از عطر جهاد و شهادت کرده است؛ مردم ایران در این ایام که مصادف است با ایام حزن و سوگواری سالار شهیدان، دوباره روح عاشورا را بر پیکره امت اسلامی تجلی بخشیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: هیچ زمانی آمریکا به اندازه امروز ضعیف و ناتوان نبوده است، کدام پیروزی، اراده و تحول توسط آمریکا صورت گرفت؟ آیا این همه هزینه در خاورمیانه کوچک‌ترین توفیق سیاسی برای آمریکا داشته است؟ چرا عراق در اختیار آنان نیست و آرزوهای آنان در سوریه نقش بر آب شد؟

سردار سلامی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: شنا کردن در مدیترانه را تمرین کن چرا که به زودی هیچ راهی جز به دریا گریختن ندارید.

وی ابراز داشت: آمریکا نتوانست امنیت رژیم صهیونیستی را تأمین کند و عربستان را از باتلاق و بن بست نافرجام خارج کند؛ همچنین نتوانست ایران را در انزوا قرار دهد و متحدان خود را در کنار خود قرار دهد.

سلامی ادامه داد: ترکیه، پاکستان و چین در عرصه سیاسی و اقتصادی از آمریکا دور شده اند؛ آمریکا حتی نتوانسته هم‌گرایی اتحادیه اروپا را با خود حفظ کند و جنگ سرد را با سوریه آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از شکست‌های پی در پی درس و از تاریخ عبرت نمی‌گیرد؛ اگر آمریکا به سیاست‌های خود ادامه دهد، به گفته رهبر معظم انقلاب شکست بزرگ دیگری را به زودی به آمریکا تحمیل خواهیم کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: مردم در طول این 40 سال بدون اعتنا به هیچ قدرتی توانسته اند بزرگترین پیروزی‌ها را به دست آورند؛ امروز اسلام یک آرایش به هم پیوسته قدرت در مقابل دشمنان را ایجاد کرده است.

وی افزود: دشمنان باید این واقعیت را بدانند که نفوذ ما در جهان اسلامی از جنس نفوذ آمریکایی‌ها نیست، حضور نظامی ما در سوریه محدود و از جنس مستشاری است و حضور ارزش‌ها و روح جهاد است؛ نفوذ ایران در جهان اسلام نفوذ معنوی و اعتقادی است؛ جهان اسلام به تدریج در حال بازیابی مجد و عظمت خود است.

کدخبر: 422636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟