دشمن به دنبال کند کردن تیغ عدالت است/ کارکنان قوه قضائیه باید جهادی و انقلابی کار کنند

غلامحسین محسنی اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است و مردم در ایام عاشورا حضور باشکوهی در مراسمات عزاداری دارند، اظهار کرد: بنده با وجود اینکه در استان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنم اما در هیج جای دنیا این شور و شعف مردم استان را ندیده‌ام.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه امروز تمام کفر و روح استکبار در مقابل حق قرار گرفته است، گفت: در چنین شرایطی انجام وظیفه توسط حق طلبان سخت شده است.

وی با نقل روایتی از زمان حضرت علی (ع) و روزهایی که همه دشمنان جمع شده بودند که طومار اسلام را بپیچند، افزود: در چنین شرایطی وقتی سران کفر در مقابل امیرالمومنین (ع) قرار گرفت، آن جمله معروف به نقل از پیامبر اکرم (ص) بیان شد که همه کفر در مقابل اسلام قرار گرفته است.

اژه‌ای با اشاره به اینکه امروز نیز همه نماد کفر در مقابل اسلام قرار گرفته و عزم جزم کرده که اسلام را براندازد و جمهوری اسلامی را از پا دربیاورد، گفت: امروز بحث ترامپ Trump و جمهوری اسلامی نیست، بلکه بحث عدالت و ایمان و از طرفی ظلم و بیدادگری است که در مقابل هم قرار گرفته‌اند.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز دشمن از اسلام و پرچم نه شرقی و نه غربی و پرچم «لا اله الی الله» می‌ترسد؛ گفت: امروز نماد کفر می‌گوید تا زمانی که این پرچم است، قدرت نظامی و تبلیغاتی من سازگار نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن یک روز هسته‌ای را دستاویز قرار می‌دهد، گفت: روز بعد چیز دیگر مثلا FATF را بهانه می‌کند‌.

اژه‌ای با اشاره به اینکه دشمن روز دیگر حقوق بشر را بهانه می‌کند، گفت: دشمن با ماهیت اسلام مشکل دارد به همین خاطر بهانه‌های مختلف را دستاویزی برای ضربه زدن به کشور قرار می‌دهد‌.

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه ما از ۴۰ سال قبل در مقابل دشمن ایستاده‌ایم و با توکل بر خدا پیروز شدیم، گفت: امروز نیز اگر در زیر پرچم حبل‌الله باشیم و در مقابل ناملایمات صبر پیشه بگیریم قطعا پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه قطعا خون‌های ریخته شده در دفاع مقدس که هم اکنون در رگ‌های ملت ایران جاری است، اجازه نخواهد داد که امروز دشمن بر کشور مسلط و چیره شود، گفت: خونی که در رگ‌های ملت ایران است، خواهان عدالت و مبارزه با رانت و فساد است‌.

اژه‌ای با تشریح جایگاه کنونی قوه قضائیه در مقابل آسیب‌ها و ترورهای دشمن گفت: امروز نتیجه بخشی از فشارهای دشمن به قوه قضائیه وارد می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به جنگ روانی دشمن و فشار آوردن به کشور گفت‌: در چنین شرایطی که مردم قوه قضائیه را ملجا خود می‌دانند اگر قوه قضائیه وطیفه خود را به درستی انجام ندهد مردم احساس ناامیدی کرده و موجب خوشحالی دشمن خواهیم بود‌.

وی با تاکید بر شناخت اولویت‌ها و تمییز حق از باطل بیان کرد: امروز شرایط سنگین و سختی است و ما نمی‌توانیم بدون تدبیر و اولویت‌بندی به مسائل فائق آییم.

اژه‌ای در ادامه به شرایط خاص حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت: امروز شرایط شرایطی نیست که بتوان در آن عادی فعالیت کرد و امروز همچون روزهای نخست انقلاب نباید روز تعطیل و غیر تعطیل را در نظر بگیریم چون شرایط خاص است و باید با همه توان کار کنیم

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال کند کردن تیغ عدالت است، گفت: امروز دشمن به دنبال تزریق دلسردی و ناامیدی در کشور است، از همین رو باید جهاد واقعی و روحیه انقلابی را از سوی کارکنان قوه قضائیه شاهد باشیم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسد تکه تکه زن مطلقه در استخر خصوصی ویلا +عکس

علی دایی سعودی ها را پایین کشید + عکس

فیلمی تازه از لحظه تیرباران ملکه زیبایی عراق داخل ماشین لاکچری اش + تصویر

حمله وحشیانه پرنده فروشهای اهوازی به مامور پلیس زیر پل کارون + فیلم و جزئیات

اعتراف تلخ عمه لیلا به حمید / با او در کودکی چه کرده بودند؟

اقدام وحشتناک زن بی رحم برای محبوبیت در اینستاگرام + عکس

پایان مرگبار علاقه 2 پسر به یک دختر کرجی

دردسر مرگبار جا ماندن گاز استریل در شکم زن تهرانی پس از زایمان

حمله جن ها به مرد جوان در کرج + فیلم 16+

نقشه زن 38 ساله برای ازدواج شانسی با پسر 23 ساله

تجاوز وحشیانه راننده تاکسی اینترنتی تهران به زن شیرازی + فیلم و عکس

اعتراف قاتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر باکره در خانه زن مطلقه+عکس

 

کدخبر: 420713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟