به گزارش رکنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه همایش یاد یاران؛ گردهمایی بسیجیان وزارت آموزش و پرورش که در لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره رزمایش بسیجیان اظهار داشت:‌این رزمایش‌ها از 9 شهریور ماه شروع شد و هزاران گردان بیت‌المقدس حضور داشتند ضمن اینکه علاوه بر این گردان‌ها قریب 8 هزار گروه جهادی حضور داشته و بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و حدود 150 هزار نفر از بسیجیان برای خدمت‌رسانی در اقصی‌نقاط کشور حضور داشتند و از 9 تا 29 شهریورماه برگزار شد.

وی ادامه داد: حلقه پایانی رزمایش بسیجیان تجمع حدود 700 هزار نفر بسیجی در مراکز استان‌ها است که پنج‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و در تهران نیز یکصد هزار بسیجی در این تجمع حضور دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره همکاری‌های آموزش و پرورش و سازمان بسیج یادآور شد: این همکاری‌ها طولانی بوده و به سال‌های قبل برمی‌گردد.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد:برای سال تحصیلی جاری به طور مشخص طرح شهید بهنام محمدی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این طرح که از 9 ماه پیش کار مطالعاتی آن شروع شده است با امضای مشترک به همه بدنه آموزش و پرورش و نواحی بسیج ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح فعلاً از مقطع متوسطه اول شروع شده و امیدواریم بعد از 6 سال بتوانیم اولین ثمرات آن را شاهد باشیم و چتر غالب بر این طرح موضوع تربیتی است و برای دانش‌آموزان همپای تکالیف خود فضای تربیتی متناسب با آموزه‌های انقلاب اسلامی طراحی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای اجرای این طرح مشاوره‌های مختلفی از مجموعه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بسیج حضور داشتند و این یک بحث تربیتی است که در سه ضلع مدرسه، خانه و مسجد تعریف شده و نقش مساجد پررنگ‌تر از گذشته در آن دیده شده است.

کدخبر: 420390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟