حادثه تروریستی اهواز نشانه استیصال دشمنان است

به گزارش رکنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی در نطق پیش از دستور جلسه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، هشت سال جنگ تحمیلی را نمادی از پیروزی ملت ایران در استعانت به ولایت و اتکال به خداوند دانست و گفت: در جنگی که یک طرف آن ملت ایران و طرف دیگرش همه قدرت های جهانی بودند و بسیاری از کشورها رژیم بعث صدام را از همه جهات حمایت می کردند، مردم ایران با تأسی به رهنمودهای امام راحل (ره) و با مقاومت و صبر در برابر مشکلات و توکل به خدا توانستند دسیسه همه قدرت های جهانی و اتحاد آنها علیه انقلاب اسلامی ایران را خنثی کرده و در عین ناباوری شیاطین، به پیروزی برسد.

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: بهترین تحلیل درباره جنگ تحمیلی، فرمایشات امام راحل (ره) در این زمینه است که جنگ را برای ملت ما، نعمت می دانستند و زمانی که نعمت های دفاع مقدس از جمله خودباوری، خود اتکایی و پیشرفت های مختلف نظامی و سیاسی و اقتصادی ایران بر همگان آشکار شد، عمق فرمایشات امام (ره) نمایان گردید.

بهرامی به قرائت بخشی از دیدگاه های امام راحل (ره) از کتاب صحیفه نور پرداخت و تصریح کرد: همان طور که ملت ایران در جنگ 8 ساله با استعانت به ولایت و اتکال به خدا به پیروزی رسید، در جنگ اقتصادی هم با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیروز خواهد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری ضمن محکوم کردن جنایت Crime تروریستی اهواز، این جنایت را فاجعه‌ای برای مدعیان دفاع از حقوق بشر دانست و گفت: ترور Assassination مردم بی دفاع و کشتن Killing کودک چهار ساله با کدامیک از معیارهای حقوق بشری قابل توجیه است؟ آیا استیصال از این بالاتر وجود دارد که وقتی قدرت های جهانی نتوانند مقاومت ملت ایران را در برابر توطئه ها و دسیسه های خود بشکنند، دست به ترور بزنند و با استفاده از عوامل منطقه ای خود، مردم کوچه و بازار Store را به رگبار ببندند.

بهرامی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: اگر شما ابر قدرت هستید و قدرتی دارید، در میدان جنگ با رزمندگان ما بجنگید نه اینکه کودک 4 ساله را به رگبار ببندید.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان برای شهدای حمله تروریستی اهواز طلب مغفرت و برای مجروحان آرزوی عافیت کرد.

 

کدخبر: 419334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟