اقتدار ارتش همچون خاری در چشم دشمنان

به گزارش گروه سیاسی رکنا، امیر سرتیپ دوم عباسعلی اسدی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز، اظهار کرد: امروز، روز نخست هفته دفاع مقدس است، روزی که آغاز رشادت‌ و ایستادگی‌ رزمندگان این مرزو بوم در برابر دشمنان را رقم زد.

وی با اشاره به وجود پنج هزار و ۱۰۰ شهید البرزی، افزود: شهیدان با جانفشانی پای‌کار ایستادند و از کشور و ناموس خود دفاع کردند و به همت آن‌ها حتی یک وجب از خاک کشور جدا نشد.

امیر سرتیپ اسدی رمز موفقیت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با دشمنان را روحیه شهادت طلبی و ایثارگری متاثر از فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: در جنگ تحمیلی دو ابرقدرت شرق و غرب و 23 کشور از صدام حمایت کردند اما ملت ایران با تاسی از فرهنگ عاشورایی پیروز میدان شد.

این مسئول بیان در ادامه بر تقویت روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی نیروهای مسلح با وحدت، همدلی و حفظ روحیه جهادی توانسته‌اند به یک الگو در جهان تبدیل شوند و هیچگونه وابستگی به بیگانگان نداشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ نزاجا با اشاره به تجهیزات و امکانات نظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: ایران با ساخت پهپادهای پیشرفته، ناو جنگی، توپخانه‌های پیشرفته به مرحله‌ای رسیده است که قدرتش بر همگان مشخص شده و این قدرت سد محکمی در برابر نقشه‌های شوم دشمنانی است که خیال تعرض به این آب و خاک را دارند.

وی گفت: امروز اقتدار ارتش همچون خاری در چشم دشمنان فرو رفته و در دل معاندان نظام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد کرده است که این اقتدار با هوشیاری، وحدت و تکیه بر خداوند روز به روز نیز بیشتر خواهد شد.

کدخبر: 418480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟