اظهارات عجیب ترامپ از حادثه یازدهم سپتامبر

به گزارش رکنا به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ Trump رئیس جمهوری آمریکا قبل از دستیابی به سمت ریاست جمهوری آمریکا درباره حوادث Accidents یازدهم سپتامبر اظهارات عجیب و غریبی را مطرح کرده بود.

وی قبل از دستیابی به مقام ریاست جمهوری آمریکا بیشتر در برنامه های تلویزیونی بر تئوری های توطئه درباره این حادثه Incident تاکید می کرد، حادثه ای که جان نزدیک به سه هزار نفر را گرفت.

وی در توئیتی با طعنه پس از فروریختن برج های دوقلو در نیویورک به ساختمان 71 طبقه ای تجاری خود در مرکز منهتن اشاره کرد و نوشت: اکنون ساختمانی که در خیابان چهلم وال استریت است بلندترین ساختمان نیویورک است.

او در یازدهم سپتامبر سال 2013 در توئیتی نوشت: دوست دارم بهترین آرزوهای خود را برای افرادی داشته باشم که در این روز یعنی روز یازدهم سپتامبر، هم متنفر هستند و هم بازنده هستند.

البته ترامپ این توئیت را کمی بعد پاک کرد اما پاسخ ها به این توئیت را نگه داشت.

او در نوامبر سال 2015 هم با اشاره به فروریختن برج های تجارت جهانی گفت: وقتی آن برج ها در حال فروریختن بودند من آنها را تماشا می کردم ، در آن زمان من در نیوجرسی بودم جایی که هزاران نفر از مردم شهر با غریو ، فریاد و هیاهو این صحنه ها را ( از تلویزیون ) می دیدند.

وی بعدا قصد خود از عبارت غریو ، هیاهو و فریاد را اینگونه توضیح داد که آنها جماعت گسترده ای از اعراب بودند .

این ادعا کمی بعد از سوی استیون فولوپ شهردار نیوجرسی و پلیس Police رد شد.

او در فوریه سال 2016 باز هم نوشت: برج های تجارت جهانی در دوره زمامداری جرج بوش فروریختند آیا او کشور ما را امن کرده است؟ نه اینجا امن نیست. اینجا امن نیست.

در کمپین انتخاباتی ترامپ برای ریاست جمهوری هم او با متهم کردن مارک روبیو و جب بوش رقبای سابق خود آنها را متهم به حمایت از جرج بوش کرد.

وی افزود: این برج ها فرو ریختند چون بیل کلینتون اسامه بن لادن را نکشت در حالی که بخت کشتن Killing او را داشت؛ جرج بوش هم این بخت را داشت اما به توصیه سازمان سیا گوش نکرد.

کدخبر: 415853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟