ترامپ یک چهارم از زمان ریاست‌جمهوری خود را مشغول گلف‌بازی بوده است

به گزارش رکنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که پانصد و هشتاد و دو روز از زمان روی کار آمدن او می‌گذرد روز شنبه برای گذراندن تعطیلات وارد باشگاه گلف اختصاصی خود در ویرجینیا شد و به این ترتیب تعداد روزهایی را که از زمان ورود به کاخ سفید در یکی از باشگاه های گلف خود گذرانده به صد و پنجاه و یک روز رساند.

این یعنی ترامپ Trump بیست و پنج درصد تمام زمان خود را در این مدت که رئیس جمهور آمریکا بوده به بازی گلف گذرانده است.

تعطیلات روز شنبه ترامپ در یکی دیگر از املاک بسیار لوکس خود که تنها تعداد انگشت شماری از ابر ثروتمندان می توانند وارد آن شوند باعث شد روزهایی که او از زمان انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا در یکی از تاسیسات و املاک متعلق به خود گذرانده است به رقم صد و نود و سه روز برسد. به عبارتی دیگر، چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا یک سوم زمان ریاست جمهوری را در یکی از املاک خود گذرانده است.

به گزارش واشنگتن پست تا پیش از پایان ماه ژوئیه بر اساس برآوردها ترامپ تقریبا صد و ده روز را به طور کامل به دور از جار و جنجال های کاخ سفید و واشنگتن گذرانده است که به شکلی فزاینده به محیطی ناخوشایند برای ترامپ تبدیل می شوند.

پایگاه اینترنتی نیوزویک نیز اعلام کرد نمی‌توان با اطمینان گفت آیا رئیس جمهور آمریکا در زمان‌هایی که در کاخ سفید نیست و در یکی از املاک خود به سر می برد آیا واقعا ارتباط خود را با کاخ سفید حفظ می کند و همچنین مشخص نیست او زمان خود را چگونه و با چه کسانی می گذراند. کاخ سفید نیز اغلب از ارائه هر گونه اطلاعات در این رابطه امتناع می کند.

این در حالی است که ترامپ در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری از باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا به خاطر گذراندن زمان خود با بازی گلف انتقاد کرد؛ هر چند که در مدت زمان مشابهی از دوره حضور در کاخ سفید، اوباما تنها چهل و چهار بار برای بازی گلف از کاخ سفید خارج شد در حالی که این رقم در مورد ترامپ به صد و پنجاه بار می رسد.

ترامپ در توئیتی که تاریخ آن به چهاردهم اکتبر 2014 بازمی گردد گفت «آیا می توانید باور کنید با وجود همه مشکلات و دشواری های پیش روی آمریکا، باراک اوباما تمام روز را مشغول بازی گلف بوده است. بدتر از کارتر!»

اگر ترامپ به روند کنونی خود ادامه دهد حدود سیصد و بیست و دو روز را از چهار سال نخست ریاست جمهوری خود را در زمین های گلف می گذراند. این رقم بسیار بیشتر از همه سیصد و شش روزی است که اوباما در هشت سال ریاست جمهوری خود مشغول بازی گلف بود.

پایگاه اینترنتی پولیتیکو نوشت، ترامپ در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری گفت اگر رئیس جمهور شود «وقتی نخواهد داشت که بخواهد به گلف بازی کردن بگذراند.»

کدخبر: 410692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟