به گزارش رکنا، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: هر جامعه‌ای که می‌خواهد سالم، پویا و متحرک باشد باید بهداشت و درمان قوی داشته باشد.

وی افزود: در نیرو‌های مسلح اهمیت رسیدگی به بهداشت و درمان چند برابر است تا بتوانند به خوبی انجام وظیفه کنند. در قبل از انقلاب نیروی دریایی ارتش در تهران بیمارستان نداشت و بعد از انقلاب با تدبیر امام خمینی (ره) بیمارستان گلستان به نیروی دریایی واگذار شد و توانست با موفقیت و سربلندی دفاع مقدس را پشت سر بگذارد.

دریادار سیاری ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی وظیفه حضور در جزایر به ارتش و نیروی دریایی واگذار شد که مسئولیت عظیمی بود و کار و تلاش بسیاری انجام صورت گرفت تا بتوانیم ماموریت را به خوبی انجام دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش وظیفه بعدی نیروی دریایی ارتش را توسعه سواحل مکران برشمرد و خاطرنشان کرد: در آنجا هم محرومیت و کمبود‌های بسیاری وجود داشت، اما امروز توسعه خوبی رخ داده و بیمارستان‌هایی در جاسک و بندر انزلی و بیمارستان کنارک هم با اعتبارات سفر فرماندهی معظم کل قوا در حال ساخت است.

کدخبر: 404288 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟