به گزارش رکنا، حسینعلی امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس در بدو ورود به سمنان گفت : ترمیم کابینه موضوعی است که رییس جمهور بر اساس موقعیت و زمان درست در دستور کار دارد تا در فضایی مناسب و آرام به آن رسیدگی کند .

حسینعلی امیری با اشاره به جنگ اقتصادی که آمریکا و صهیونیسم علیه ایران به راه انداخته اند گفت : در این شرایط جدید و با توجه به احترام رئیس جمهور به خواست افکار عمومی ، دیروز رئیس کل بانک مرکزی تغییر کرد و در صورتی که نیاز به تغییر دیگری در کابینه باشد ، این موضوع در زمان و موقعیت مناسبی اعمال می شود.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با یادآوری پاسخگویی دولت و مجلس به یاوه گویی های ترامپ Trump و وزیر امور خارجه آمریکا گفت : علاوه بر پاسخگویی های شفاهی و رسانه ای ، داشتن برنامه عملی برای مقابله با این تهدیدها مهم است که این برنامه با هدایت رهبری ، همکاری سه قوه و نقش تعیین کننده مردم در حمایت از نظام اجرایی می شود.

امیری گفت : این برنامه با توجه به اوضاع شرایط تهیه شده که بخشی از آن اعلامی است و بخشی هم اعمالی است تا ایران پیروز جنگ اقتصادی با آمریکا باشد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس برای شرکت در جلسه شورای اداری ، حضور در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز سمنان وافتتاح یک مجتمع خدماتی و گردشگری در گرمسار به استان سمنان سفر کرده است .

 

کدخبر: 401381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟