به گزارش رکنا، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه کمیته‌ای در این کمیسیون برای پیگیری نوسازی ناوگان ریلی کشور تشکیل شده است، گفت: برخی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل ریلی و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران عضو این کمیته هستند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز حوادث Accidents و همچنین جلب رضایت مسافران نیازمند نوسازی ناوگان ریلی کشور هستیم، ادامه داد:در بخش‌های مردم از نوع کیفیت و ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل ریلی گلایه‌های دارند که مواردی نیز در همین زمینه به کمیسیون عمران ارجاع شده است که در این کمیسیون به آنها رسیدگی می‌کنیم.

نماینده مردم جهرم در مجلس با تاکید بر اینکه افزایش کیفیت خدمات و رشد ضریب ایمنی در حوزه ریلی مطالبه جدی مجلس از مسئولان مربوطه است، افزود:باید کیفیت خدمات در حوزه حمل و نقل ریلی افزایش یابد که در همین راستا دولت و وزارت راه شهرسازی باید توجه ویژه به این حوزه داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: تاکنون جلسات متعددی با مسئولان وزارت راه شهرسازی در این باره داشته‌ایم و قطعاٌ این جلسات ادامه‌دار خواهد بود.

 

کدخبر: 400789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟