ترامپ: اگر با روسیه به نتیجه‌ نرسم، به بدترین دشمن پوتین تبدیل می‌ شوم!

به گزارش گروه سیاسی رکنا، به نقل از سی ان بی سی، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در یک مصاحبه اعلام کرد که اگر گفتگوها با «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به نتیجه ای نرسد، او به بدترین دشمن پوتین تبدیل خواهد شد.
وی در این خصوص گفت: برقراری ارتباط با پرزیدنت پوتین، برقراری ارتباط با روسیه مثبت است نه منفی. هم اکنون با در نظر گرفتن این مسئله، اگر این تلاشها نتیجه ای ندهد، من به بدترین دشمنی تبدیل می شوم که ولادیمیر پوتین تاکنون داشته است.
وی این اظهارات را در مصاحبه با خبرنگار سی ان بی سی در داخل کاخ سفید بیان کرد. این مصاحبه قرار است جمعه صبح از این شبکه پخش شود.
ترامپ همچنین در این مصاحبه از «باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین آمریکا به شدت انتقاد کرد و گفت که او فریب روسها را خورده و از هر رئیس جمهور دیگری در طول این سالها با روسیه سختگیرانه تر رفتار کرده است.
رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: برای فرصت بدست آمده به منظور بهبود روابط با روسیه ارزش قائل هستم حتی با وجود اینکه آژانس های اطلاعاتی آمریکا اعلام کرده اند که روسیه بارها اقدام به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا کرده است.
ترامپ در بخش دیگری از این مصاحبه از مردم خواست به اقداماتی که علیه روسیه انجام داده است توجه کنند. وی گفت: به تحریم هایی که علیه روسیه وضع کردم توجه کنید. به دیپلمات های روسی که از آمریکا بیرون انداختم توجه کنید. به این کارهایی که انجام داده ام، نگاه کنید.
گزارشها حاکی از آن است که سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید در حساب توییتر خود نوشت که ترامپ Trump از «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی آمریکا درخواست کرده است که در فصل پاییز پوتین را به واشنگتن دعوت کند.
رئیس‎جمهور آمریکا این اظهارات را تنها چند روز پس از بازگشت از هلسینکی، پایتخت فنلاند و ملاقات با پوتین بیان کرد. اظهارات ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با پوتین موجی از انتقادها را از سوی مقامات دموکرات و جمهوری خواه به دنبال داشت؛ زیرا رئیس جمهور آمریکا در این نشست گفته بود که فکر نمی کند روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا مداخله کرده باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تازه دامادی اسیر زن مطلقه بود / نوعروس به حجله نرفته طلاق گرفت

دستگیری رئیس شرکت نفت و گاز + عکس

پسرم خام بود و عروسم سروگوشش می جنبید تا اینکه مچ اش را گرفتم

این پزشک منحرف به بیماران مرد هم رحم نمی کرد! + عکس

دختر دبیرستانی با یک صیغه محرمیت به خواسته امیر تن داد!

اتفاق عجیب درباره صیغه‌خانه‌های مشهد + تصویر

آخرین خبر از پرونده مربی منحرف در شیراز / او 40 ساله است

مقام دولتی که در پوشش مبدل مردم را کتک می زند! + تصویر

سقوط وحشتناک و مرگ دلخراش مردی در آبشار + تصویر

توهین کثیف دختر اسرائیلی به مسلمانان + عکس

5 ساعت تجاوز به زن 69 ساله توسط جوان 31 ساله + عکس

شوهرم معشوقه‌اش را به خانه آورد و در برابر چشمانم با او همخوابی کرد+ عکس

وقتی به دعوت زن جوان به خانه اش رفتم مردی چشم هایم را بست و از شرایط بد من فیلم گرفت! + عکس

اقدام وحشتناک در اتاق خواب زن صیغه ای

کدخبر: 399371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟