مسعودی: دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید قاطعانه با غارت گران بیت مال برخورد کنند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، اصغر مسعودی نماینده مردم نیریز و استهبان در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروز که استکبار جهانی با قلدری نقض پیمان وارد معرکه شده ملت بزرگ ایران اسلامی با همدلی و اتحاد و هوشیاری می‌تواند بر مشکلات غلبه کند. باید از دو دستگی پرهیز کنیم. به نصرت الهی ایمان داریم به شرطی که نااهلان مسئول نباشند.

وی در تذکری به وزیر اقتصاد بیان کرد:‌ پول ملی ارزش ملی است برای حفظ ارزش آن مردانه به میدان بیایید. تیم فوتبالی با ارز کشور لاستیک خودرو وارد می‌کند. خودروساز چای وارد می‌کند و شرکت خوراک دام و طیور موبایل وارد می‌کند. با تدبیر و عقل و منطق سازگاری ندارد دستگاه‌های نظارتی و قضایی باید قاطعانه با غارت گران بیت مال برخورد کنند. مردم مشکل نان دارند وعده‌ای شبانه میلیاردر می‌شوند.

مسعودی در تذکری به وزیر راه گفت: فکری به حال جاده‌های مرگ آفرین کنید. هفته‌ای نیست که شاهد مرگ جوانی نباشیم و خانواده ای داغ‌دار نشود، اگر اعتبارات نداریم حداقل از امکانات راهداری استفاده کنید.

نماینده مردم نیریز به وزیر صنعت معدن و تجارت بیان کرد: حقوق معادن هنوز پرداخت نشده است. اولویت واگذاری به افراد بومی هنوز رعایت نمی‌شود. گردش مالی معادن در بانک‌های شهرستان نیست.

وی در پایان در تذکری به وزیر نیرو تاکید کرد:‌ با توجه به اینکه طرح‌های پتروشیمی و توسعه پالایشگاه در جریان است اقدامات لازم در انتقال آب از خلیج فارس در دستور کار قرار گیرد. همچنین باید توجه شود که صرفه جویی در مصرف برق در ادارات دولتی و نهادها ضروری است.

 

کدخبر: 395170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟