تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند آمریکا و اذنابش در منطقه نمی‌توانند به اهداف شومشان برسند

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جمع راهپیمایان روز قدس در پاسخ به این سوال که با توجه به انتقال سفارت آمریکا و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات به رفتارهای رژیم غاصب اشغالگر قدس حضور مردم در راهپیمایی روز قدس چه پیامی برای آمریکا و متحدانش دارد گفت: بحمدالله حضور مردم گسترده و پرشکوه است و این را هم در کشور خودمان و هم در سایر کشورهای مسلمان می‌بینیم.

آملی لاریجانی گفت: این حضور یک پیام مهمی برای کشورهای سلطه گر دارد و خصوصاً آمریکایی ها و صهیونیست ها که فکر می‌کنند با انتقال یک سفارتخانه می‌توانند پایه های یک دولت جعلی و کودک کش را محکم کنند متوجه می‌شوند که فکرشان باطل و غلط است.

وی ادامه داد: این حضور فوق العاده مردم نشان می‌دهد این ها راهی به جایی نمی برند و در پیشبرد اهداف شومشان موفق نخواهند شد و انتقال یک سفارتخانه نمی‌تواند به آنها کمکی کند و تا زمانی که مردم بیدار و بصیر هستند آنها نمی‌توانند کاری انجام دهند.

رئیس قوه قضاییه افزود: ما مطمعنیم این حضور در جای جای دنیا باعث از بین رفتن این غده سرطانی می‌شود و شکوه حضور مردم در این راهپیمایی وحدت و اقتدار اسلام را نشان می دهد.

وی گفت: یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد این است که تا وقتی این مردم در صحنه هستند آمریکا و اذنابش در منطقه نمی‌توانند کاری کنند.

آملی لاریجانی گفت: در این ایام که آمریکایی ها به هر طریقی ملت ما را تهدید می‌کنند و مردم مقتدر ما را تهدید می‌کنند و تحریم می‌کنند این حضور گسترده نشان می‌دهد که مردم در صحنه هستند و از این تهدید ها نمی‌ترسند و صحنه را خالی نخواهند کرد و این ملت تسلیم آمریکایی ها نخواهند شد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها شاید بتوانند برخی از حکام فاسد منطقه را بتوانند به همکاری با خودشان وادارند اما ملت ایران تسلیم نخواهند شد و از حقوق خودشان و همچنین حق اصلی مردم فلسطین دفاع خواهند کرد و این دولت جعلی، غاصب و رژیم کودک کش حتما از صفحه روزگار محو خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که دولت‌های کشورهای اسلامی چه کوتاهیی کرده اند که هنوز پس از هفتاد سال شاهد اشغال فلسطین هستیم گفت: اگر اینها می‌گذاشتند که مردم حرفشان را بزنند و اگر سرسپرده آمریکا نبودند این همه مردم مسلمان در لحظه ای این دولت جعلی را از بین می‌بردند.

وی افزود: ما امروز هم میبینیم که این حکام فاسد با آمریکا دست دوستی داده اند و خیانت Cheat می‌کنند و با صهیونیست‌ها سازگاری می‌کنند اما آینده از آن ماست و این حکام فاسد هم فرعون های زمان هستند.

 

کدخبر: 386929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟