نماینده آشوریان: با وحدت، هیچ توطئه‌ای حتی خروج ترامپ از برجام به ثمر نمی‌رسد

به گزارش گروه سیاسی رکنا، یوناتن بت کلیا با بیان این مطلب و با اشاره به خروج آمریکا از برجام ظهار داشت: امام حسن (ع) در روایتی فرمودند «جدال مکن که شکوه تو می‌رود، شوخی نکن که بر تو گستاخ می‌شوند».

وی ادامه داد: امروز شاهدیم برخی مسئولان کشوری به گونه‌ای سخن می‌گویند که گویی در حال شوخی کردن هستند غافل از اینکه با این کار، خود را رودرروی کل جامعه قرار دادند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و امید مردم به نظام، گفت: امیدوارم مسئولان با درایتی شایسته و درخور توجه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی در مسائل داخلی و بین‌المللی داشتند با مسائل برخورد کنند تا ضمن حفظ امید جامعه، پیام روشن ایران در مساله برجام به بدعهدان و دشمنان جمهوری اسلامی برسد.

این نماینده مسیحی مجلس، بود و نبود ترامپ Trump در برجام را بی‌اثر دانست و افزود: بود و نبود آمریکا و رییس‌جمهور آن در برجام هیچ نتیجه‌ای برای ایران نداشت. بنابر فرمایش امام خمینی (ره) «ما ملت و ید واحدی هستیم» اگر با همین دید رفتار کنیم حتی اگر تمام دنیا هم در برابر ایران بایستند توانایی مقاومت و ایستادگی در برابر همه آنها را داریم.

بت کلیا یادآور شد: ایران در طول سال‌های جنگ تحمیلی و در دوره‌های بعد به ویژه در موضوع برجام به هر آنچه که خواست رسید اما دست‌هایی در کار است که جمهوری اسلامی را به زانو در آورد و اقتصاد ایران را نابود کند اما دشمنان بدانند هیچ چیزی ما را از هم جدا نخواهد کرد و ما صددرصد پیروز هستیم.

 

کدخبر: 379947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟