تشکیل کمیته‌ای در فراکسیون امید برای بررسی پشت پرده آتش زدن برجام در مجلس

به گزارش گروه سیاسی رکنا، بهرام پارسایی در توضیح جلسه امروز هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: هفته گذشته و بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام شاهد آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در مجلس بودیم و قرار شد کمیته‌ای در فراکسیون امید مسئول بررسی علت اصلی این موضوع شود.

وی با تاکید بر اینکه فراکسیون امید کاملا مخالف این گونه حرکات از تریبون رسمی مجلس است، اظهار کرد: بعد از ارائه گزارش این کمیته، فراکسیون امید بیانیه‌ای رسمی ارائه خواهد داد.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که پیشنهادی از طرف فراکسیون امید به مجلس جهت برگزاری جلسه غیرعلنی یا علنی با مسئولان مربوطه جهت ارائه گزارش از تحولات اخیر کشور و مناسبات با سایر کشورها داده شود تا مسئولان راهکارها و چشم اندازها را ارائه کنند.

پارسایی افزود: با توجه به تحولات و اتفاقات اخیر لازم است مسئولان توضیحاتی به صحن مجلس ارائه دهند و به بیان راهکارها، مناسبات و چشم اندازهای آینده کشور بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد کمیته دیگری در فراکسیون امید برای بررسی نحوه ورود و موضع فراکسیون جهت ورود به انتخابات هیئت رئیسه در سال سوم کاری مجلس دهم تشکیل شود.

کدخبر: 379702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟