فیلترینگ تلگرام را به مصلحت کشور نمی دانم

به گزارش گروه سیاسی رکنا، محمد کاظمی دوشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته ملایر اظهار کرد: دولت و فراکسیون امید نیز این اقدام را به صلاح کشور و مردم نمی داند، چراکه مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود: امیدواریم بزرگان نظام در راستای رفع این مشکل که اسباب معیشتی بسیاری از مردم بود، اقدام جدی داشته باشند و رفع مسائل و مشکلات مردم همواره در اولویت باشد.

کاظمی بیان کرد: به تازگی معاون قوه قضائیه مهمان مجلس شورای اسلامی بود که در حضور وی به صراحت اعلام کردیم باید از ایجاد التهاب در جامعه خودداری کنیم و حداقل خودمان برای خودمان مشکل ایجاد نکنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه باید مردم را برای استفاده از امکانات داخلی تشویق کنیم، اما اینکه با قوه قهریه مانع شویم و پیام رسان های خارجی را فیلتر کنیم، این اقدام در این شرایط به صلاح کشور نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم افزود: در حال حاضر در آستانه تحولی بزرگ یعنی ماندن یا خروج از برجام هستیم و این شرایط باید با همدلی و اتحاد مردم و مسئولان سپری شود.

کاظمی همچنین تجلیل از معلمان را به عنوان پرورش دهندگان نسل های آینده یک ضرورت دانست و گفت: حاصل عمر معلمان تربیت فرزندانی است که مسئولیت و اداره امور کشور را بر عهده دارند و همواره باید خدمات و زحمات آنان مورد تکریم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به جایگاه و شان معلمان، نتوانسته ایم مشکلات این قشر را رفع کنیم بیان کرد: دغدغه نمایندگان مجلس رفع مسائل و مشکلات مالی فرهنگیان است.

کاظمی ادامه داد: در تلاش هستیم تا مشکل استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت حل شود.

وی اظهار کرد: در راستای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در لایحه بودجه سال 97، دولت 10 هزار میلیارد ریال اختصاص داد ما نیز 25 هزار میلیارد ریال به این مبلغ اضافه کردیم.

در این آیین از تعدادی از معلمان بازنشسته ملایری تجلیل به عمل آمد.

به مناسبت روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، از 12 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته مقام معلم گرامی داشته می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 378354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟