تولیدکنندگان داخلی از افزایش قیمت اجتناب نمایند

به گزارش رکنا ، غلامحسین اسماعیلی با اشاره به حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع در کشور، گفت : با توجه به اینکه اکثر فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در استان تهران انجام می‌شود لذا حمایت جدی از همه بخش‌ها و بویژه دستگاه قضایی را می‌طلبد.

وی افزود : ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری در دادگستری استان تهران با حضور اعضای ذیربط در اجرای دستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضاییه تشکیل و بر برگزاری منظم جلسات این ستاد تاکید شده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شده است، گفت: مجموعه قضایی اهتمام جدی بر حمایت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخل کشور دارد و هرکجا تولید کنندگان به حمایت دستگاه قضایی چه در حوزه قضایی و چه در بخش‌های دیگر نیازمند باشند قوه قضاییه در شورای گفت‌وگوی دولت، در بخش‌های خصوصی و همچنین در ستاد اقتصاد مقاومتی که بسیاری از موضوعات در آنجا مطرح می‌شود از تولید کنندگان و سرمایه گذاران حمایت جدی می‌کند.

این مقام قضایی تصریح کرد: همچنین در بخش سلبی آن، چون با سوء استفاده‌هایی ممکن است مواجه باشد با تشکیل شعب ویژه‌ رسیدگی کننده به تخلفات در این حوزه چه در دادگاه‌های حقوقی و چه در دادسرا‌های کیفری این بستر فراهم شده استتا در دادگستری استان تهران بتوانیم با تخلفات به طور جدی برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه این روز‌ها در اثر تبلیغات مثبت، تقاضا افزایش و قیمت‌ها بالا رفته است و به هیچ عنوان پذیرفته نیست با افزایش تقاضا قیمت کالای داخلی افزایش یابد، از سازمان تعزیرات حکومتی خواست تا عنایت ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه قاچاق Contraband کالا در زمره تخلفات است، ادامه داد: این موضوع می‌تواند به تولید داخل و کالای ایرانی آسیب برساند و درباره هریک از این موضوعات تهمیدات لازم در دادگستری استان تهران انجام شده است و بخش‌های تولیدی می‌دانند که دستگاه قضایی حامی فعالیت جدی و سالم آنان خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 378187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟