امروز برخی دنبال فتنه هستند

به گزارش رکنا ، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلم و شهید و روز عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: سپاه پاسداران دو مأموریت اصلی در مسیر حفاظت از انقلاب دارد که مقابله با خطرها و دفع و رفع تهدیدها در برابر تهاجم دشمنان این دو مأموریت‌های مهم آنان به شمار می‌رود و عمق‌بخشی به حرکت انقلاب و تقویت روز به روز آن از دیگر مأموریت‌های اصلی پاسداران است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در فرهنگ دینی تاریخ مصرف ندارد و دارای اهداف بلندی است که در این مسیر دشمنانی دارد و چون دشمن دارد، نیاز به نگهبان و پاسدار دارد که این وظیفه بر عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حاجی‌صادقی افزود: هرچه انقلاب حرکت می‌کند و پیش می‌رود باید سرعتش بیشتر شود و این سرعت‌بخشی و حرکت انقلاب برعهده پاسداران است و رسالت سپاه پایان ندارد و تا انقلاب و اسلام است، استکبار وجود دارد و تا زمانی که استکبار و مبارزه وجود دارد، سپاه هم همواره حاضر است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه فرهنگی که سپاه از اهل بیت یاد گرفته است، دفاع از ولایت است که در دفاع از این ولایت هزینه‌هایی دارد، گفت: امروز وظیفه دفاع از ولایت و پاسداری از دین خدا برعهده پاسداران است. سپاه مأموریتش این است که همین حرکت الهی نجات‌بخش الهی را حفظ کند و هم به آن سرعت بدهد و چون موتور حرکت این انقلاب، اسلام است و راننده آن ولایت است، دفاع و پاسداران مأموریت خود را این می‌دانند که این موتور را روشن نگهدارند.

وی با بیان اینکه حیات انقلاب اسلامی مدیون سپاه است، گفت: اگر سپاه نبود ایران وجود داشت، اما ایرانی که دیگر اسلامی نبود. پیام سپاه، آمادگی همه‌جانبه در برابر هر خطری که متوجه این انقلاب شود، است و در این مسیر هزینه‌هایی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 376231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟