دشمنان امنیت کشور را هدف گرفتند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در پانزدهمین همایش سراسری رؤسای دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور در ساری گفت: دشمنان انقلاب با همه توان و تلاش به میدان آمده اند و توطئه‌های برنامه ریزی شده را علیه نظام اسلامی ایران و امنیت کشور شروع کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان های جاسوسی و امنیتی صهیونیستی و آمریکایی اتاق فکر بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکیل دادند، افزود: خروجی اتاق فکر استکبار و عوامل آن مقابله با نظام اسلامی ایران است و برای خنثی سازی آن همه باید در برابر اقدامات دشمن ایستادگی کنیم.

دادستان کل کشور وظیفه مسئولان دستگاه های دولتی خدمات اجرایی و وظیفه دستگاه قضایی حفاظت از جان و مال مردم دانست و افزود: برای رسیدن به جامعه ای امن و تحقق عدالت در جامعه همه افراد باید با اخلاص گام بردارند چرا که پیشرفت یک جامعه باید با تحقق عدالت متوازن باشد.

حجت ‌الاسلام منتظری در تشریح برنامه‌ های پانزدهمین همایش روسای دادگستری و دادستان ‌های کل کشور، گفت: ۶ کارگروه در این همایش پیش‌ بینی شده است و موضوع اصلی این همایش حقوق عامه و مسائل امنیتی و سیاسی است که در کارگروه امور سیاسی و امنیتی بحث‌ های روز بررسی می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟