همه ما مسئولین باید مردمی بمانیم تا انقلاب بماند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، کواکبیان در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه ۲ که در محل مسجد حضرت ابوالفضل برگزار شد، از عدم حضور شهرداری منطقه دو در بررسی مشکلات این منطقه انتقاد کرد و خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر تهران گفت: سلام ما را به اعضای شورای شهر تهران برسانید و بگویید که هرچه زودتر شهردار تهران را انتخاب کنند.

وی افزود:‌ در جلسه امروز پس از طرح مشکلات توسط اهالی منطقه مشخص شد که مشکلات این منطقه عمده و بزرگ نیستند چرا که ما در سایر مناطق با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم برای مثال در منطقه ۱۹ فقط حدود ۱۳۰ کوره پزخانه وجود دارد. در منطقه هرندی مثل مور و ملخ معتاد Addicted متجاهر وجود دارد اما مشکلات این منطقه بزرگ نیستند و به نوعی مشکلات در سطح مدرن قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مشکلاتی همچون نبود پارکینگ، فضاهای فرهنگی و مشکلات ناشی از ساخت مجتمع‌های بزرگ تجاری و مشکلات منطقه فرحزاد امروز توسط شما اهالی مطرح شد و قطعا باید این مسائل پیگیری شود امیدورایم شهرداری این منطقه موضوع طرح تفصیلی منطقه فرحزاد را با کمک شورای شهر تهران حل و فصل کند.

نماینده تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوعاتی که اهالی منطقه دو در خصوص مسائل کلان کشور مطرح کردند گفت: جلسه سران سه قوه برگزار شد و مباحث مختلفی از جمله مسئله ارز دراین جلسه مطرح شده است. بی تردید در موضوع ارز دست‌هایی پشت پرده است که باید با آنها مقابله شود و سران سه قوه درصدد آن هستند که ارز را روی ۴۲۰۰ حفظ کنند.

کواکبیان گفت: بی تردید باید در مقابل دشمنان وحدت و انسجام به خرج دهیم. در حوزه ارز با توجه به اتفاقاتی که در دی ماه وجود داشت ترسیدند و دیگر سرمایه گذاری نمی‌کنند. قبلا یک جمشید بسم الله وجود داشت اما امروز دهها و صدها جمشید بسم‌الله وجود دارد که در بازار Store ارز اختلال ایجاد می کنند.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه در ۸۰ درصد نامه هایی که مردم به ما می دهند درخواست شغل برای فرزندان تحصیل‌کرده‌ای است که بی‌کار هستند لذا باید فکری درباره این موضوع شود.

کواکبیان در خصوص موضوع تصمیم آمریکا برای خروج از برجام نیز گفت: معتقدیم که اگر برجام حفظ شود به نفع کشور است. برجام زیر نظر رهبری انجام شد اما ما نمی‌خواهیم که برجام از دست برود اما اگر این اتفاق هم بیفتد خیلی هم ناراحت نیستیم. اگر آمریکا زیر تعهدات خود بزند همه نظام در مقابل این موضوع خواهد ایستاد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 375198 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟