هم افزایی نیروهای مسلح هدف ما است

به گزارش رکنا ، امیر سر لشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی پس از نشست مشترک با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروهی از فرماندهان ارتش و سپاه که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هم افزایی نیروهای مسلح از مهمترین و در الویت اهداف ما است.

وی افزود: امسال به شکرانه خداوند روز ارتش و پاسدار با هم مقارن شده بود و این مهم زمینه برگزاری این نشست صمیمی قرار گرفت.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: در این نشست جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه، روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات حضور داشته و برای هر چه بهتر اجرایی شدن فرمان حضرت آقا مبنی بر هم افزایی در بین نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پس از دیدار با فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه گفت: دیدار امروز به دعوت ارتش و امیر موسوی به انجام رسید.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در عین حال با بیان اینکه در سال چندین نشست وحدت آفرین با ارتش داریم، گفت: مهمترین هدف دیدار امروز با توجه به صحبت های موثر و ارزشمند امیر موسوی در روز جانباز، تشکر و قدردانی از ایشان بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم همیشه حافظ وحدت باشیم و بیشتر به آن عمق ببخشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 375160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟