اعلام حالت فوق‌العاده در صنعا در پی ترور الصماد +عکس

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از سایت شبکه المیادین، شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت رئیس این شورا اعلام کرد، جنایت Crime ترور Assassination شهید صالح الصماد بدون پاسخ نمی‌ماند و پاسخ ما دردناک و زلزله‌وار خواهد بود. سردمداران دشمن باید بفهمند که بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

شب گذشته بعد از جلسه فوق‌العاده شورای عالی سیاسی یمن خبر شهادت صالح الصماد در حمله ائتلاف متجاوز Rapist سعودی در استان الحدیده اعلام شد.

شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد، به کشورهای متخاصم ثابت خواهیم کرد که رهبری، دولت، سازمان‌ها و ملت یمن امتی قوی است که هرگز آرام نخواهد نشست و انعطاف به خرج نخواهد داد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن نیز اعلام کرد، همه ملزم به تحرک واقدام برای دادن پاسخ عملی به این ترور و جنایت هستند.

شورای دفاع ملی یمن نیز در این راستا حالت فوق‌العاده اعلام کرد و سطح آمادگی نیروهای خود را بالا برد.

صنعا برای اولین بار بعد از کشته شدن علی عبدالله صالح رئیس‌جمهوری پیشین یمن شاهد حضور خودروهای زرهی و برخی خودروهای نظامی در ورودی‌های شهر است.

این شورا تاکید کرد، جنایت‌های دشمن که آخرین آن ترور شهید صالح الصماد بود با پاسخی بازدارنده روبه‌رو خواهد شد و یمن امروز قوی‌تر، پایدارتر و باثبات‌تر در برابر دشمن حاضر خواهد شد.

سرتیپ محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع و محمد عبدالکریم الغماری، رئیس ستاد کل نیروهای ارتش یمن تاکید کردند، اقدام متجاوزانه ائتلاف عربی در هدف قرار دادن صالح علی الصماد بدون پاسخ نخواهد ماند که زلزله‌وار خواهد بود به طوریکه تاج و تخت سرکشان و مستکبران را به لرزه درخواهد آورد.

این دو مقام نظامی یمن در بیانیه‌ای اظهار داشتند: زمان آن رسیده که پاسخ مناسبی به دشمنی‌های ائتلاف متجاوز داده شود. زمانش شده موشک‌های بالستیک ما آنها را در هم بدرند و تمام تاسیسات استراتژیک آنها را هدف بگیرند تا در پناهگاه‌ها و مخفیگاه‌ها پنهان شوند چون در غیر این صورت دست‌های ما به آنها خواهد رسید و به اذن خداوند جانشان را می‌گیریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 375125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟