مردم مطمئن باشند که نیاز‌های ارزی آنها تامین می‌شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در نشست خبری سران قوا، اظهار کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات و مطالبات مردم مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره به سخنرانی نمایندگان مجلس و سران قوا در این جلسه، ادامه داد: در این جلسه مباحث بسیار زیادی مطرح شد که هر سه قوه هم‌فکر و هم‌نظر بودیم.

رئیس جمهور با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه، متذکر شد: در ابتدا درباره مشکل کم‌آبی که به علت کمبود نزولات آسمانی با آن مواجهیم صحبت شد، همچنین درباره آینده برجام و امکان بدعهدی‌هایی که ممکن است در این زمینه انجام شود، بحث‌هایی مطرح شد.

روحانی با تاکید بر اینکه باید برای حل همه این مسائل برنامه داشته باشیم که دولت در این جلسه برنامه خود را ارائه کرد، گفت: برای حل مشکل آب، کارگروهی تشکیل دادیم که به طور منظم باید گزارش اقدامات خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی هم دولت تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ کرده است، افزود: ما در زمینه ارز پیش‌قدم شدیم تا اگر احیانا با مشکلی روبرو شویم، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که دولت ارز لازم را دارد و در اختیار مردم قرار می‌دهد؛ البته در برخی از امور نیازمند آیین‌نامه هستیم و جلسات تشکیل می‌شود و آیین‌نامه‌ها ابلاغ می‌شود و مردم نباید نگران باشند.

وی بیان کرد: امسال سالی است که دولت قدم‌های بهتری در اشتغال برمی‌دارد، سال گذشته اشتغال خالص ۷۹۰ هزار شغل بود که امسال شرایط بهتری خواهیم داشت.

روحانی با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری هم تلاش خواهیم کرد و در زمینه مسکن هم به دنبال آن هستیم که سرمایه‌گذاری خوبی انجام شود، گفت: با طرحی که دولت دارد مبنی بر بازآفرینی شهر‌ها قدم خوبی در زمینه مسکن و سرمایه‌گذاری در این باره برخواهیم داشت که در زمینه اشتغال هم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه دولت قدم‌های خوبی در زمینه محیط زیست برداشته است، گفت: نوسازی خودرو‌های فرسوده با سرعت بیشتری انجام می‌شود تا بتوانیم شرایط حمل و نقل را مطلوب کنیم.

روحانی تصریح کرد: در زمینه ریزگرد‌ها مجلس در بودجه ۹۷ تصمیم خوبی گرفت که آن را عملیاتی و اجرا می‌کنیم و شاهد شرایط بهتری در محیط زیست در سال جاری خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از نقاط مورد تاکید هر سه قوه امنیت و جذب سرمایه‎گذاری بود، اظهار کرد: این تصمیم قاطع سه قوه بود که موانع تولید و سرمایه گذاری رفع شود.

روحانی خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیمات خوبی اتخاذ کردیم و این گونه جلسات را در سال جاری ادامه خواهیم داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای صوت "دختر خوشگل" در صحن مجلس لو رفت!

دختر جوان مازنی آبروی خودش را در اینترنت برد!

سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !

پشت پرده شوم اقدامات زشت زهرا چه بود؟

فجیع / زنی شوهرش را با چاقوی آشپزخانه عقیم کرد + فیلم و عکس

نوشین دوست مطلقه من بود و در خانه ام با سپهر خلوت می کرد

جزئیات دستگیری سعید مرتضوی و انتقال به زندان اوین / اختصاصی

اعتراف خاله مریم به قتل دانیال در سرویس بهداشتی بهشت زهرا تهران+عکس

فوری / سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر شد

تجاوز رییس شرکت به دختر جوان/ آقای مهندس با شکایت خانم کارمند به شلاق و تبعید محکوم شد

2 پسر 17 ساله به خاطر این دختر به جان هم افتادند + عکس

محمد شوهر آدمخوارم قلب یک زن را به من می داد تا برایش بپزم! + عکس

کدخبر: 374710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟