به گزارش گروه سیاسی رکنا، خروج شخصیت ها و نهادهای رسمی از «تلگرام» ادامه دارد.

صبح امروز بود که پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) اعلام کرد :فعالیت خود را در این پیام‌رسان، از این لحظه متوقف می‌کند.

در توضیحات کانال تلگرامی‌khamanei.ir آمده است :در راستای پاسداشت منافع ملّی و برای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) فعالیت خود را در این پیام‌رسان، از این لحظه متوقف می‌کند.

این اقدام KHAMENEI.IR که پیش از شروع برنامه‌ی رسمی نهادهای کشور در توقف استفاده از تلگرام Telegram انجام می‌شود، برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی و رفع انحصار فضای مجازی از پیام‌رسان‌های غیرایرانی است.

ساعتی بعد بود که معاون اول رییس جمهور فعالیت کانال تلگرامی خود را متوقف کرد.

در کانال تلگرامی اسحاق جهانگیری در این باره آمده است: چارچوب قوانین و مقررات کشور، از امروز در کانال تلگرامی معاون اول رئیس جمهور مطلبی منتشر نخواهد شد و از این پس انتشار اخبار برنامه های ایشان از طریق پیام رسان های داخلی صورت می گیرد که آدرس این صفحات به زودی اعلام خواهد شد.

در ادامه اعلام شد فعالیت کانال اطلاع رسانی مجلس خبرگان رهبری و فعالیت کانال تلگرامی روابط عمومی شورای نگهبان در تلگرام متوقف شده است.

دیروز وزیر کشور آدرس کانال های اطلاع رسانی عبدالرضا رحمانی فضلی در شبکه های پیام رسان داخلی را منتشر کرد و همزمان کانال تلگرامی سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: به موازات فعالیت این کانال در تلگرام، کانال مشابهی و با همین نام در پیام‌رسان داخلی سروش نیز ایجاد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟