ارتفاعات بلند کردستان و سرزمین های داغ خوزستان گواه رشادهای شهید سرافراز است

به گزارش رکنا ، در این بیانیه امده است : یادآوری خاطرات مردان مبارزی که سال های سربلندی ایران عزیز را در میدان های آتش وخون رقم زدند وحماسه هایی از جنس غیرت وشرف را در کتاب قطور پایمردی به ثبت رساندند، همواره موجب عزت وافتخار است.

شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست منافقان کوردلی که از اقتدار فرزندان غیور و ایثارگر ایران سربلند اسلامی به خشم آمده بودند، جلوه های اخلاص، شجاعت وروحیه انقلابی کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران وسایر نیروهای مسلح را متبلور ساخت.

بدون تردید اقدامات راهبردی وتفکرات انقلابی این شهید والامقام چه در وقایع پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی وچه در دوران ۸سال دفاع مقدس وپس از آن در ایجاد وحدت وهمدلی نیروهای جان برکف قوای مسلح ج. ا.ا بسیار تاثیر گذار بوده و توفیقات ارزشمندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

ارتفاعات بلند کردستان و سرزمین های داغ خوزستان گواه رشادهای برگرفته از عمق ایمان و ولایت مداری آن شهید سرافراز است و امروز فرماندهان غیور و انقلابی ارتش که درس آموخته آن شهید والامقام ودیگراسطوره ها وقهرمانان مبارز و مدافع استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی می باشند همواره در راه پاسداشت ارزش های اسلامی تا پای جان ایستادگی می کنند و تحت رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) اجازه نخواهند داد، امنیت ماندگار ایران به دست بدخواهان ودشمنان خدشه دار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 371890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟