اعتصاب سراسری در فلسطین در اعتراض به جمعه خونین غزه

به گزارش الیوم السابع، امروز شنبه و در اعتراض به شهادت ۱۷ فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۴۰۰ نفر در اراضی اشغالی اعتصاب سراسری اجرا شده است.
بر اساس این خبر نیروهای ملی و اسلامی فلسطینی که حماس، فتح و همه جریان های فلسطینی را شامل می شود در بیانیه ای مشترک اعلام کرده اند که اعتصاب سراسری در همه اراضی فلسطینی و در اعتراض به شهادت ۱۷ فلسطینی و جنایت Crime رژیم صهیونیستی در نوار غزه صورت می گیرد.
دولت فلسطین در تشکیلات خودگردان هم اعلام کرد که همه موسسه های دولتی، دانشگاه ها و مدارس در راستای تصمیم «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای اعلام عزای عمومی تعطیل شده است.
محمود عباس در بیانیه ای کوتاه تلویزیونی دیشب اعلام کرد که مسئولان رژیم اشغالگر قدس مسئولیت کامل ریخته شدن خون شهدای غزه و زخمی شدن هزاران فلسطینی را برعهده دارد.
در حالی که در جریان حوادث Accidents روز گذشته ۱۷ فلسطینی از جمله چند نوجوان به ضرب گلوله های اسرائیل به شهادت رسیده اند ارتش این رژیم مدعی شده است که در مواجهه با تظاهرات کنندگان فلسطینی از گلوله جنگی استفاده نکرده است مگر در برابر افرادی که تلاش کرده بودند از حصار امنیتی مرزی نوار غزه و اراضی اشغالی عبور کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟