امیدوام در سال ۹۷ بر مشکلات پیش روی کشور، فائق آییم

به گزارش گروه سیاسی رکنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در بدو ورود به کرمان و در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ایام نوروز به همه ایرانیان گفت: امیدوارم سال ۹۷، سالی پر از موفقیت،امید، با نشاط و خوبی برای ایرانیان باشد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه در سال ۱۳۹۷ بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت ایران فائق آییم، اظهار کرد: عید هر ساله برای صله رحم و دید و بازدید بستگان به کرمان سفر می‌کنم و فرصتی پیش می‌آید تا به برخی از کارهای استان رسیدگی کنیم.
معاون اول رییس جمهور از سفر خود به مناطق زلزله‌زده استان خبر داد و عنوان کرد: هرچند توفیق نداشتم تاکنون به این مناطق سفر کنم اما در جریان اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده استان از طریق استاندار کرمان بوده و پیگیری می‌کردم و امیدوارم با آغاز سال نو، بتوانیم در بین مردم زلزله‌زده استان باشیم.
وی با بیان این مطلب که سال ۹۶ تلخی‌های زیادی را برای کشور به همراه داشت، تصریح کرد: زلزله کرمانشاه، زلزله کرمان، کشتی سانچی، سقوط Fall هواپیمای آسمان اتفاقات تلخ سال ۱۳۹۶ بودند که امیدواریم در سال جدید، اتفاقات خوب و بانشاطی رخ دهد.
جهانگیری افتتاح کارخانه جدیدی خودروسازی در بم را از دیگر برنامه های سفر خود به استان برشمرد و بیان کرد: با حضور در بم در جریان بازسازی‌های این شهرستان نیز قرار خواهیم گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟