دشمن به توانمندی های نیروی دریایی ارتش و سپاه آگاه است

به گزارش گروه سیاسی رکنا، همایش مشترک فرماندهان ارتش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت تحکیم وحدت، اخوت، همدلی و هم افزایی به میزبانی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس تشکیل شد.

دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در این همایش با بیان این که ما باید از قدرت نقد مسلمی که از آن برخورداریم برای مقابله با دشمنان خود بهره بگیریم، گفت: نیروی دریایی ارتش و سپاه به عنوان یک مجموعه واحد از توانمندی بی حد و اندازه ای برخوردار هستند و دشمن به خوبی این را می داند.

وی افزود: آمریکایی ها نظامی هستند که در دنیا بر مبنای زور و قدرت حرکت می کنند و بیشتر از همه دنیا زور را می فهمند.

سردار فدوی گفت: زور نظام اسلامی را که تجلی بخش مهمی از آن در نیروهای مسلح است را آمریکایی ها سال ها است که فهمیده اند و برای همین به ویژه در دریا تمکین کننده هستند.

امیردریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دریادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون مشخصات نیروی دریایی تراز انقلاب اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در دریا و همچنین قدرت بازدارنده و تعیین کننده دریایی و تاریخ تقابل ایران و شیطان Evil بزرگ؛ آمریکا در دریا سخنرانی کردند.

امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در این همایش گفت: نیروی دریایی ارتش و سپاه مشت گره کرده نظام در مقابل استکبار جهانی هستند.

وی افزود:آنها که ذلیلانه در پی ایجاد تفرقه و جداکردن این دو مجموعه ارزشمند هستند، بدانند که این مشت باز نخواهد شد تا این که دهان استکبار جهانی بسته شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرماندهان، ترسیم کننده خطوط و چارچوب های اصلی برای همگرایی و هم افزایی در تمام رده ها و سطوح هستند.

دریادار خانزادی افزود: آن چه را که در این همایش به میزبانی نیروی دریایی سپاه شاهد آن بودیم، گفتمان مشترک برای همکاری و هم افزایی در دریا و مشخص کردن چارچوب های اصلی برای زیر مجموعه بود که هدف گذاری ها در حوزه مقابله با دشمن در دریا چیست و همگرایی ها به دنبال نشانه گیری کدام اهداف است.

وی گفت: تشکیل کارگروهی برای بررسی دقیق به اشتراک گذاری ظرفیت های مشترک در دو نیرو در دستور کار این همایش قرار گرفت.

حجت الاسلام صداقت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و حجت الاسلام مظفری رئیس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز در این گردهمایی زمینه‌های همکاری دو نیرو در حوزه فرهنگی، تعالی معنوی و بصیرت افزایی را تشریح کردند.

بررسی، اوضاع امنیتی منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان هم اندیشی پیرامون راهکار‌های هم افزایی دو نیروی قدرتمند دریایی ارتش و سپاه برای مقابله با تهدیدات فزاینده و همچنین بررسی زمینه‌های افزایش همکاری‌های عملیاتی در تقابل با اقدامات تحرکات و تهدیدات دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از مهمترین بخش‌های این همایش بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟