رئیس سابق سیا: بی‌ثباتی، بی‌عرضگی، بی‌تجربگی و بی‌اخلاقی ترامپ کار دست آمریکا می‌دهد

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از پایگاه خبری هیل، جان برنان، رئیس سابق سیا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام.اس.ان.بی.سی گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای به دست گرفتن فعالیت‌های مربوط به فرماندهی کل به ویژه در رویارویی با تهاجم‌های رو به رشد نظامی از سوی کره شمالی و روسیه ناکام مانده است.

وی ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که ترامپ Trump کارآمدی و تجربه کافی را در رویارویی با مسائلی که برای کشور به وجود آمده، ندارد و من فکر می‌کنم که باید کاری کرد. کشور ما به اعتمادی نیاز دارد تا بتواند با افرادی چون ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه که قدرت‌نمایی نظامی می‌کند، روبرو شود. با کشوری چون کره شمالی روبرو شود و با آن مقابله کند. اگر کسی دارای شخصیتی بی‌ثبات، بی‌تجربه و ناکارآمد را در کاخ سفید داشته باشیم، با دشواری زیادی روبرو خواهیم بود.

رئیس سابق سیا همچنین به این مساله اشاره کرد که ترامپ در توئیت‌هایش بجای واکنش به پوتین، درباره الک بالدوین، بازیگر Actor هالیوودی به اظهار نظر می‌پردازد.

پوتین گفته که سیستم‌های موشکی روسیه را ارتقا داده و مدعی شده که می‌تواند با این موشک‌ها، سیستم‌های دفاعی موشکی آمریکا را بلا استفاده کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟