نیروی انتظامی و بسیج در حادثه خیابان پاسداران با تدبیر عمل کردند

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی امروز یکشنبه (۶ اسفندماه) در حاشیه آئین نکوداشت شهدای فاطمیه (عرصه نظم و امنیت) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اینکه عده‌ای بخواهند مردم را نگران کنند و آسایش آنها را برهم زنند، امری غلط و نامتعارف است.

رئیس مجلس با اشاره به حوادث Accidents اخیری که در خیابان پاسداران تهران رخ داد، بیان کرد: نیروی انتظامی و بسیج با درایت، تدبیر و با صلابت عمل کردند و ایجاد مسائلی علیه امنیت مردم، خط قرمز مسئولان و نظام است و همه از اقداماتی که بسیج و نیروی انتظامی انجام داده حمایت می‌کنند.

لاریجانی گفت: انشاءالله خداوند شهدای این حادثه Incident را با اولیای خود محشور کند و به خانواده آن‌ها نیز تسلیت می‌گویم.به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی امروز یکشنبه (۶ اسفندماه) در حاشیه آئین نکوداشت شهدای فاطمیه (عرصه نظم و امنیت) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اینکه عده‌ای بخواهند مردم را نگران کنند و آسایش آنها را برهم زنند، امری غلط و نامتعارف است.

رئیس مجلس با اشاره به حوادث اخیری که در خیابان پاسداران تهران رخ داد، بیان کرد: نیروی انتظامی و بسیج با درایت، تدبیر و با صلابت عمل کردند و ایجاد مسائلی علیه امنیت مردم، خط قرمز مسئولان و نظام است و همه از اقداماتی که بسیج و نیروی انتظامی انجام داده حمایت می‌کنند.

لاریجانی گفت: انشاءالله خداوند شهدای این حادثه را با اولیای خود محشور کند و به خانواده آن‌ها نیز تسلیت می‌گویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 360781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟