بشار اسد جان باختن مسافران سقوط هواپیما در ایران را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از سفارت سوریه در تهران در بخشی از پیام تسلیت بشار اسد به دکتر روحانی آمده است: با اندوه و حزن فراوان خبر جان باختن ده ها تن از قربانیان بیگناه در حادثه Incident سقوط Fall هواپیمای مسافربری ایران در جنوب استان اصفهان را دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: این جانب از طرف مردم سوریه و به نام شخص خود صمیمانه ترین مراتب تسلیت و خالصانه ترین همدردی های خود را به خاطر این حادثه جانگداز به جناب عالی و خانواده های داغدیده و مردم برادر ایران ابراز می دارم.

رییس جمهوری سوریه در این پیام از خداوند برای قربانیان حادثه مغفرت و رحمت واسعه و برای بستگان آنان صبر و شکیبایی مسالت کرد.

اسد در این پیام تاکید کرد: روابط برادرانه ای که دو کشور دوستمان به هم پیوند می زند، ملت های ما را در حوادث Accidents ناگوار و امیدهای خود شریک کرده و تجربه های تاریخی دو ملت ثابت نموده است که می توانند این حوادث دردناک را پشت سر گذاشته و تلاش برای تحقق آینده ای را که به آن امید دارند، ادامه دهد.

رییس جمهوری سوریه در پایان افزود: از خداوند قادر متعال مسالت دارم کشور عزیز شما را از گزندهای بد روزگار مصون بدارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 358972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟