به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از روابط عمومی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، طی حکمی از سوی مدیر کل زندان‌های استان تهران فرزادی به عنوان سرپرست جدید مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ منصوب شد.

محبی مدیر کل زندان‌های استان تهران در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولین اداره کل زندان‌های استان و مسئولین مجتمع در ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و همچنین تسلیت ایام سوگواری فاطمیه با اشاره به دشواری‌های کار زندانبانی از تلاش و همت کلیه مسئولین در امر خطیر اصلاح و تربیت مددجویان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران در ادامه با اشاره به دغدغه‌های اصلی در سیستم زندانبانی، بر حضور مستقیم مسئولین زندان‌ها در داخل اندرزگاه‌ها و ملاقات چهره به چهره با مددجویان در جهت برخورد مستقیم با مشکلات مددجویان و ارائه راه حل تاکید کرد.

وی همچنین حضور قضات در داخل اندرزگاه‌های زندان Prison در جهت پیگیری مشکلات مطرح شده مددجویان در مجموعه‌های قضایی و تکریم خانواده‌های مددجویان را از جمله دغدغه‌های دیگر عنوان کرد.

محبی با اشاره به اصل شایسته سالاری و تجربیات کاری در نظام انتخاب مدیران و واگذاری سمت‌های مدیریتی گفت: این تغییرات به منظور استفاده مطلوب وبهینه از ظرفیت نیروی انسانی موجود و بهره مندی از تخصص آنان و با هدف تسهیل و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان صورت گرفته است و مستلزم برنامه ریزی جدیدی است.

محبی با تقدیر از زحمات ولیپور، سرپرست سابق مجتمع ابراز امیدواری کرد تغییرات ایجاد شده در پیشبرد اهداف سازمان زندان‌ها موثر واقع شده و گام مهمی در ادامه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است.

فرزادی، سرپرست جدید مجتمع در ۱۹ سال سابقه کاری خود به مدت ۹ سال مدیر زندان مرکزی کرمانشاه و ۴ سال نیز رییس اردوگاه کاردرمانی بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 355675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟