به گزارش گروه سیاسی رکنا، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای عناصر تروریستی- وهابی جبهه النصره را به مثابه ابزاری در دست یک یا چند کشور توصیف کرد که از نقش آفرینی مسکو در آزادسازی سوریه ناخوشنود هستند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: عناصر جبهه النصره که به القاعده وابسته هستند، منشأ اصلی بی ثباتی در سوریه به شمار می آیند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: عناصر این گروهک تروریستی که از حمایت های مالی و تسلیحاتی نیز برخوردارند، به دنبال برهم زدن فرایند صلح در مناطق کاهش تنش در سوریه بوده و لذا موجب نگرانی مسکو هستند.

لازم به ذکر است، سازمان اطلاعات نظامی روسیه روز گذشته اعلام کرد که موفق به بازگرداندن جسد خلبان جنگنده ساقط شده این کشور در سوریه با کمک ترکیه شده است.

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرده بود: سازمان اطلاعات نظامی روسیه با کمک ترکیه جسد این خلبان را از ادلب به روسیه منتقل کرده اند.

گفتنی است، سوم فوریه سال جاری میلادی یک فروند سوخو ۲۵ روسیه در حوالی ادلب توسط تروریست Terrorist های جبهه النصره با استفاده از موشک های دوش پرتاب ساقط شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 355645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟