به گزارش گروه سیاسی رکنا، «نفتالی بنت» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی رادیویی اعلام کرد اینکه حزب‌الله تنها در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ به ۱۳۰ هزار موشک مسلح شده است، شکستی راهبردی برای تل‌آویو است.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، بنت در ادامه گفت: تنش‌ها در شمال (مرز فلسطین اشغالی با لبنان) در حال افزایش است، اما رویارویی آینده (با حزب‌الله) نزدیک نیست.

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مناسبت‌های مختلف اذعان کرده‌اند که این رژیم از محافظت از صهیونیست‌ها در برابر موشک‌های حزب‌الله لبنان به عمق فلسطین اشغالی ناتوان است.

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه

وی در واکنش به بیانیه ارتش سوریه درباره حملات اسرائیلی به نقاطی در این کشور گفت: به عملیاتی که انجام شده یا نشده، گریزی نمی‌زنم، اما این را تکرار می‌کنم که اسرائیل اعلام کرده اجازه استقرار ایران در سوریه را نمی‌دهد. ما به صورت منظم در راستای اجرایی شدن این گفته، کار می‌کنیم؛ ما برای جلوگیری از جنگ شمال باید دشمنان را از مرز‌ها دور کنیم و این سیاست درستی است.

ستاد کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد؛ در ساعت ۳:۴۲ بامداد امروز چهارشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند موشک از داخل اراضی لبنان به سوی ریف دمشق شلیک کردند.

ارتش سوریه اعلام کرد که این موشک‌ها مواضع نظامی ارتش را در ریف دمشق هدف قرار داده بود، ولی پدافند هوایی ارتش این حملات را دفع و این موشک‌ها را منهدم کرد.

ستاد کل ارتش سوریه در ادامه تصریح کرد که این تجاوز Rape آشکار در راستای تلاش‌های مذبوحانه و مکرر رژیم صهیونیستی برای بالا بردن روحیه گروه‌های تروریستی است که به خاطر حملات ارتش و نیرو‌های مقاومت در همه مناطق سوریه از دست رفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 355590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟