انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر در تاریخ منطقه و جهان است

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاح 10مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اظهار کرد :انقلاب اسلامی رویدادی بی نظیر در تاریخ ملت‌های منطقه و جهان بود، ملت ایران تنها با اتکای به خداوند، انقلاب و دفاع مقدس را به پیروزی رساند،دفاع از شرف ملی و استقلال Esteghlal کشور وظیفه همگانی است و ایستادگی در مقابل متجاوز، منحصر به 8 سال دفاع مقدس نیست.

رییس جمهور، انقلاب اسلامی را رویدادی بی نظیر در تاریخ ملتهای منطقه و جهان دانست و با بیان اینکه ملت ایران تنها با اتکای به خداوند، انقلاب و دفاع مقدس را به پیروزی رساند، تاکید کرد: دفاع از شرف ملی و استقلال کشور وظیفه همگانی است.

وی با یادآوری اینکه سازمان ملل، کشورهای منطقه و حتی برخی دوستان، در برابر متجاوز Rapist سکوت کردند، افزود:نرم افزارهای دفاعی از سخت افزارها کاراترند؛ مشروعیت دفاع، مهمترین قدرت نرم افزاری در جنگ تحمیلی بود، اعتماد به رهبری، مقامات کشور و فرماندهان جنگ دومین قدرت نرم افزاری بود؛ مردم عاشقانه فرزندان خود را به میدان می فرستادند.

در این مراسم موزه دفاع مقدس در استان های مازنداران ،سمنان ،اصفهان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی افتتاح شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 353957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟