مقاومت تنها راه صحیح مقابله با رژیم صهیونیستی است

به گزارش گروه سیاسی رکنا، ناصر ابوشریف چهارشنبه شب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در تالار قدس حرم مطهر رضوی اظهار کرد: دفاع از مساله فلسطین برای ما جای افتخار دارد. ما می خواهیم جزو بندگان خوب خداوند در برابر طرح فساد و سلطه طلبی باشیم. به همین جهت است که دفاع از فلسطین در برابر طرح سلطه طلبی اسرائیل برای ما مایه افتخار است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر طرح صهیونیسم پیروز خواهد شد. آن کسی می تواند بر این طرح پیروز شود که پرچمدار اسلام و حمایت از فلسطین باشد. بنابراین هر طرحی که بخواهد اسلام و فلسطین را مورد حمایت قرار دهد، براساس آیات قرآن پیروز خواهد شد و انقلاب اسلامی ایران نیز همان خط است چون اسلام و فلسطین را همراهی نمود و به امید خداوند پیروز خواهد شد.

ابوشریف خاطرنشان کرد: تاکید می کنم طرحی که می تواند بر طرح صهیونیسم پیروز شود، طرح اسلام است. ان‌شاءالله عمر رژیم صهیونیستی طولانی نیست.

ابوشریف بیان کرد: از دیگر سو جامعه صهیونیستی روز به روز به سمت افراط گرایی و نژادپرستی سوق داده شده و نمی تواند با اعراب و مسلمانان سازگار باشد. همچنین حمایت نامحدود آمریکا از این رژیم کاملا مشخص است و برخی فکر می کنند این مساله موجب تحقق مسایل زیادی برای آن ها خواهد شد اما در نهایت این حمایت، رژیم صهیونیستی را به ورطه تناقض بزرگ سیاسی بین این رژیم و ملت فلسطین و سایر ملت های منطقه سوق خواهد داد و در نهایت درگیری میان آنان حتمی خواهد بود.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۲ میلادی به بعد هیچ پیروزی در منطقه به دست نیاورده، عنوان کرد: این رژیم نتوانست انتفاضه های مختلف را شکست دهد. اسرائیل در سال ۲۰۰۰ از جنوب لبنان با خفت خارج شد. در سال ۲۰۰۵ میلادی هم این رژیم با شکست از غزه خارج شد. در جنگ ۳۳ روز نیز مقاومت پیروز شده و در سال ۲۰۰۸ جنگ ۲۲ روزه علیه غزه صورت گرفت و این رژیم نتوانست شروط خود را بر این منطقه محقق سازد.

وی افزود: در سال ۲۰۱۲ جنگ دیگری علیه غزه آغاز شد و در نهایت هم جنگ ۵۱ روزه رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۴ علیه غزه صورت گرفت که بر هر کیلومتر مربع از نوار غزه ۱۵ کیلوگرم بمب ریختند اما نتوانستند اهداف خود را محقق سازند. در واقع این رژیم نتوانسته از سال ۱۹۸۲ پیروزی به دست آورد. همانطور که سید حسن نصرالله فرمود «این رژیم سست تر از خانه عنکبوت است».

ابوشریف عنوان کرد: پس از گذشت ۱۰۰ سال و با وجود همه توطئه های این رژیم، با این حال جمعیت فلسطین نیمی از کل جمعیت این سرزمین است. امروز نیز شاهد توطئه های دیگری از سوی دولت ترامپ Trump و اسراییل مانند طرح انضمام قدس یا کرانه باختری به این رژیم هستیم. ترامپ در راستای این توطئه شهر قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کرد و در تلاش است از بازگشت آوارگان فلسطینی به این سرزمین جلوگیری کند اما تاکید می کنم ما با ایجاد همبستگی و تشکیل جبهه متحد می توانیم در برابر طرح ها و توطئه های امریکا بایستیم.

وی تاکید کرد: تنها راه در این مسیر وحدت و انسجام برای خنثی سازی طرح ها و توطئه های صهیونیستی و آمریکایی خواهد بود. مردم فلسطین ایمان دارند که می توانند با رژیم صهیونیستی مقابله کنند و مقاومت تنها راه صحیح است. باید بدانیم مردم فلسطین در یک زندان Prison هستند و این مقاومت نیازمند همبستگی همه مسلمین و حمایت امت اسلامی در همه سطوح است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 353101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟