امیدواریم تا 22 بهمن رسیدگی به بودجه 97 پایان یابد

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه حفظ یکپارچگی لایحه بودجه سال 97 از انتظارات و تاکیدات دولت است، خاطرنشان کرد: لایحه بودجه مهم‌ترین برنامه دولت برای اجرای کشور در سال آینده است و رییس جمهوری نیز در ایام انتخابات قول‌ها و وعده‌هایی از جمله ریشه‌کنی فقر مطلق، ایجاد اشتغال و موضوعاتی نظیر محیط زیست و آب به مردم دادند که برنامه‌ریزی برای تحقق آنها در لایحه بودجه انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق مجلس با ستاد اقتصادی دولت و روسای قوای مجریه و مقننه اظهار کرد: در این جلسه راجع به مسائل کلان لایحه بودجه سال آینده به جمع‌بندی و درک و فهم مشترک رسیدیم. براین اساس نیز بررسی لایحه در کمیسیون تلفیق ادامه پیدا کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به آغاز رسیدگی به لایحه بودجه سال 97 در صحن علنی مجلس از یکشنبه هفته آینده گفت: بسیار امیدوار هستیم تا روند رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس تا 22 بهمن به اتمام برسد و مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شود تا برای دولت نیز فرصت تنظیم آیین‌نامه‌های اجرایی و فراهم کردن مقدمات اجرای بودجه 97 فراهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 350656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟