پیام شمخانی در پی جان باختن کارکنان نفتکش «سانچی»

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران ، در بخشی از این پیام آمده است: تاریخ کهن و سراسر حماسه و افتخار ایران زمین مشحون از یاد و نام دریانوردان دلیری است که موج‌های عظیم و طوفان‌های سهمگین اقیانوس‌ها را به سخره گرفتند و مرزداری و مرز گستری فرهنگی و اقتصادی را چون نشان افتخار ابدی بر سینه ستبر سپید پوشان دریادل ایرانی نشاندند.

وی افزود: پهنه آب‌های گیتی هیچ‌گاه از پژواک سرود پر رمز و راز مجاهدت و تلاش دریانوردان پرآوازه ایرانی که در میدان‌های رزم دریایی برای دفاع وکارزار اقتصادی برای توسعه کشور و رفاه هم میهنان خود، سوار بر پیکان و عاشورا ، سبلان و سانچی با امواج خروشان دریاها جاودانه شدند خالی نخواهد ماند.

علی شمخانی در این پیام اورده است: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ و پر افتخار دریانوردی کشور در برابر مقام رفیع جان‌باختگان حادثه Incident نفت کش سانچی سر تعظیم فرود آورده و ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده‌های صبورشان و عموم ملت ایران، برای روح پاک و آسمانی این عزیزان طلب آمرزش و غفران الهی می‌نمایم.

در این پیام تاکید شده است: لازم می‌دانم به سهم خود از تلاش شبانه‌روزی بخش‌های مختلف کشور که مسئولانه تمامی مساعی خود را در مسیر امدادرسانی و نجات جان هم‌وطنان حادثه دیده به کار گرفتند تقدیر و تشکر نمایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 347355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟