در دیدار وزیر دادگستری با دو نماینده مجلس مهمترین مسائل روز کشور بررسی شد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری ، سیدعلیرضا آوایی ، با ساری و شکری نمایندگان مردم اهواز و تالش در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور میرهادی قره سید رومیانی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری برگزار شد، مهمترین مسائل روز کشور و همچنین مواردی در خصوص حوزه های انتخابیه اهواز و تالش مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

شکری نماینده مردم تالش پس از این جلسه در خصوص این دیدار ضمن تاکید بر لزوم تعامل هرچه بیشتر وزارت دادگستری با مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه وزیر دادگستری در برقراری ارتباط موثر بین قوای سه گانه که از وظایف ذاتی وزارت دادگستری است، موفق عمل کرده است.

ساری نماینده مردم اهواز نیز در رابطه با این جلسه گفت: در جلسه امروز هم مسائل روز کشور مطرح شد و هم در خصوص مساله حقوقی مرتبط با اسناد ثبتی برخی مناطق مسکونی اهواز و مشکلات موجود در این رابطه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی افزود: در مورد شهرستان کارون و مشکلات آن از جمله عدم وجود ساختمان دادگستری در این شهرستان و برخی دیگر از امکانات مورد نیاز به وزیر دادگستری اطلاع داده شد که امیدواریم این مشکلات در آینده نزدیک حل و فصل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 345535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟