ولایتی: ریشه صهیونیسم در منطقه را می‌سوزانیم/ مردم مشکلات دولت را به خوبی می‌دانند

به گزارش گروه سیاسی رکنا، دکتر علی اکبر ولایتی در مراسم تکریم رئیس و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، در سالن اجتماعات این دانشگاه، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی، را یکی از افتخارات کشور دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزنده‌ای را به آموزش عالی ارائه کرده است.

وی آیت‌الله بهجت فومنی را از افتخارات تاریخ تشییع دانست و گفت: در هر نقطه از تاریخ کشور شاهد تلاش علمای گیلانی هستیم .

ولایتی با اشاره به وضعیت موجود جامعه گفت: وضعیت موجود را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد، یک بخش توقعات مردم از دولت کنونی است و این در همه جای دنیا مرسوم است، و درخواست‌های مشروع مردم باید توسط دولت مورد اجابت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همه مسئولین در تلاش هستند تا فشارهای ناشی از وضعیت موجود، گرانی و کمبودها را کاهش دهند، افزود: مردم با معرفت ایران اسلامی مشکلات دولت را نیز به خوبی می‌دانند.

رییس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه طی دو سه سال اخیر محور مقاومت با پرچم‌داری ایران دشمن را به زانو در آورده است، گفت : نیروهای مقاومت، دماغ داعش ISIS و حامیانشان را به خاک مالیدند و مرتجعین منطقه بدانند اگر از یمن خارج نشوند در باتلاق یمن فرو خواهند رفت.

ولایتی، با تاکید بر اینکه آمریکا خواب نفوذ در منطقه را دیگر نخواهد دید، گفت: آمریکایی‌ها امکان ماندن در این منطقه را ندارند و بدانند محور مقاومت ریشه صهیونیسم را در منطقه خواهد سوزاند.

وی با اشاره به اظهارات وزیر اسبق دفاع آمریکا که گفته بود ریشه ملت ایران را می‌سوزانیم، یادآور شد: آن کسانی که در این آشوب‌ها پرچم ایران را آتش زدند، نمایندگانی همان‌هایی هستند که می‌خواهند ریشه ملت ایران را بسوزاند، اما این خیال باطلی است زیرا ایران به عنوان پرچمدار مقاومت ریشه صهیونیسم را می‌سوزاند.

رییس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سابقه ده هزار ساله ملت ایران، اضافه کرد: اگر این کشور گسست سیاسی داشت، هیچگاه گسست فرهنگی نداشته و تن به اسارت نداده است .

ولایتی با بیان اینکه عمال بیگانه با توطئه خود ماهیت خودشان را به خوبی نشان دادند، خاطرنشان کرد: ملت ایران از مباحث اعتقادی خود با جان خود حفاظت میکنند و وقتی به اعتقادات و هویت شان توهین شود تا مرز ریشه‌کن کردن بیگانگان پیش می‌روند.

منبع: ایسنا

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 343639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟