مراسم بزرگداشت وراهپیمایی عظیم ۹ دی در1200 نقطه کشور برگزارشد

به گزارش رکنا ، راهپیمایان تهرانی صبح امروز پس از پایان مراسم هشتمین سالگرد بزرگداشت حماسه نهم دی از مصلای تهران به سمت خیابان شهید بهشتی حرکت کردند.

مردم با شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «ابوالفضل علمدار خامنه ای نگهدار»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «بسیجی می‌میرد سازش نمی‌پذیرد»، «مفسد اقتصادی اعدام execution باید گردد»، «فتنه‌گر اشرافی حیا کن مملکتو رها کن»، «فتنه‌گر حیاکن مملکتو رها کن»، «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو خون جوانان ما می چکد از چنگ تو»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود خائن» از جریان فتنه و وابستگان بین‌المللی این جریان اعلام برائت کردند.

مردم همچنین تاکید کردند قوه قضائیه برای برخورد با مزدوران آمریکایی و مجازات سران فتنه باید اقدام کند.

روز بصیرت و میثاق با ولایت در مشهد

بنابراین گزارش ، همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه، روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه مشهدالرضا(ع) با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه 9 دی برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

مردم مشهد با سر دادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر فتنه‌گر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

در این راهپیمایی باشکوه میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) نوحه‌خوانی پرداخت و در ادامه راهپیمایان ،حرمت‌شکنی عاشورای حسینی در سال 88 را به شدت محکوم کردند.

همچنین همزمان با یوم‌الله نهم دی ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه کرمانشاه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه 9 دی برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزودند.

در این راهپیمایی مردم با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند.

راهپیمایی حامیان ولایت در قزوین

اجتماع با شکوه حامیان ولایت به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در قزوین برگزار شد. این تجمع با حضور گروه ها و اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار قزوین در خیابان شهدا (سپه) انجام شد.

'مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل'، 'رهبر اگر فرمان دهد، جان را نثارش می کنیم'،' ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده'،' خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است' از جمله شعارهای تجمع کنندگان در آیین گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در قزوین بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و جمع دیگری از مسئولان استانی نیز در این آیین حضور داشتند.

حضور گسترده مردم در اهواز

در سالروز حماسه 9 دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه اهواز مراسم گرامی داشت این حماسه بزرگ همزمان با سراسر استان در حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی برگزار شد.

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در اجتماع عظیم مردم اهواز در آستان مقدس حضرت علی ابن مهزبار اهواز(ع) افزود: فتنه ۸۸ جنگ نرم دشمن برای براندازی و استحاله انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد:فتنه ۸۸ زمینه ساز یک کودتای مخملی در کشور بود. حماسه ۹ دی یک مدل بومی وملی در برابر زیاده خواهی دشمن بود.

آیین گرامیداشت 9 دی در سمنان

آیین گرامیداشت 9 دی روز شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در میادین مرکزی هشت شهرستان استان سمنان برگزار شد.این آیین در مرکز استان سمنان ساعت 9 صبح امروز در میدان امام خمینی (ره) شهرستان سمنان با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان شهرستان برگزار شد ، در این آیین سخنرانان حماسه 9 دی را برای مردم تبیین کردند.

' ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند - مرگ بر امریکا - مرگ بر اسراییل- مرگ بر فتنه گر - جانم فدای رهبر ' از جمله شعارهای آیین گرامیداشت 9 دی در سمنان بود که اجتماع کنندگان آن را فریاد می زدند.

مردم همیشه در صحنه رشت

مردم رشت همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در 9 دی ماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در میدان شهدای ذهاب این شهر حضور یافته و با سردادن شعارهایی، وفاداری خود به آرمان های انقلاب اسلامی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری را فریاد زدند.

حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات نیز در اجتماع پرشور مردم در میدان شهدای ذهاب رشت، سخنرانی کرد.

حضور قشرهای مختلف مردم یزد

همزمان با سراسر کشور و به مناسبت 9 دی ماه مراسم « روز بصیرت و میثاق با ولایت» به طرز با شکوهی امروز شنبه در 21 شهر استان یزد و با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

معاون بین الملل و مسوول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در مراسمی که به همین منظور در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد، گفت: انسجام تمام نیروهای مومن و دلسوز درون نظام در سایه ولایت فقیه و متابعت از فرامین مقام معظم رهبری از نیازهای اساسی امروز ایران است.

حجت الاسلام محمدحسن زمانی افزود: ملت ایران و سلائق مختلف باید با هوشیاری و با اطاعت از فرامین رهبر فرزانه ، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: ملت ایران در 40 سال گذشته در سایه ولایتمداری ، وحدت کلمه و بصیرت انقلابی ، توطئه های مختلف داخلی و خارجی را نقش بر آب کردند و همچنان با هوشیاری در پیگیری آرمان های نورانی امام راحل (ره) ، شهیدان و منویات مقام معظم رهبری وظایف دینی و انقلابی خود را انجام می دهند.

سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی در همدان

مردم همدان در سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی همگام با دیگر نقاط کشور امروز (شنبه) در مسیر میدان امامزاده عبدالله همدان تا آرامگاه بوعلی سینا راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم، روحانیان و مسئولان همچنین در اعتراض به تجمع عده ای از آشوبگران که در عصر دیروز در همدان شعارهای ساختارشکنانه سر داده بودند، به میدان آمده و راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی مردم همدان شعارهایی همچون 'مرگ بر ضد ولایت فقیه'، 'مرگ بر بی بی سی، فتنه انگلیسی'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' سر دادند.

راهپیمایان همچنین با تقدیر از نیروی انتظامی که روز گذشته ( جمعه ) با آشوبگران مقابله کرد، شعار 'نیروی انتظامی، تشکر تشکر' سر دادند.

روز میثاق امت با ولایت در سنندج

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سنندج برگزار شد .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان روز شنبه در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی روز میثاق امت با ولایت در سنندج گفت: توطئه ای که با عنوان تقلب Cheat در انتخابات توسط دشمنان مطرح شد یک فتنه بود.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار کرد: فتنه به گونه ای است که قابل تشخیص نیست و ظاهری گول زننده دارد لذا ممکن است افرادی با فتنه و فتنه گران همراه شوند که در سال 88 این اتفاق در کشور افتاد.

وی افزود: فتنه از جنگ رو در رو خطرناک تر است چرا که در جنگ دشمن شناخته شده است و می توان با آن مقابله کرد اما فتنه گول زننده است و بسیاری آن را باور می کنند و تا این باور از بین برود ممکن است اتفاقات ناگواری پیش آید.

حضور گسترده و باشکوه در مدرسه فیضیه قم

مردم متدین و انقلابی قم همگام با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه در مدرسه فیضیه قم وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی اعلام و بر تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید کردند.

مردم قم پس ازاین تجمع و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از مدرسه فیضیه تا میدان شهدای قم نیز راهپیمایی و ضمن سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید میثاق نمودند.

سخنرانی سرداررمضان شریف در بیرجند

آیین های بزرگداشت سالگرد حماسه 9 دی همزمان با سراسر کشور در سراسر استان مرزی خراسان جنوبی با حضور سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، استاندار، جمعی از مسئولان استان و قشرهای مختلف مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد.

سردار رمضان شریف سخنران ویژه این آیین گفت: ملت ایران از 40 سال گذشته تاکنون در مقابل مواضع بزرگی ایستاده و مشکلات عدیده ای را حل کرده است به طوری که امروز با افتخار می توانیم بگوییم دشمن در برابر ملت ما رنگ باخته است.

مردم بیرجند پس از شرکت در آیین بزرگداشت نهم دی مسیر مسجد امام حسین (ع) تا میدان قدس را نیز راهپیمایی و با سردادن شعارهای انقلابی و ضداستکباری بر حفظ بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه و پیروی از ولایت فقیه تاکید کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟