اگر رفتارمان بر مبنای نظام اسلامی نباشد متضرر خواهیم شد

به گزارش گروه سیاسی رکنا، حجت الاسلام سید محمود علوی بعدازظهر شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه ما انقلاب کردیم تا نظام اسلامی داشته باشیم، تاکید کرد: امروز باید تاکید داشت که رفتار ما می بایست بر مبنای نظام اسلامی باشد.

وی افزود: اگر حکومت به عنوان هدف مطرح باشد، علی(ع) ارزش آن را از یک لنگه کفش پاره نیز کمتر نمی دانست مگر آنکه به وسیله حکومت حقی را بپا داریم یا باطلی را نابود سازیم.

مسئولیت‌ به کسی سپرده شود که اهلیت آن را داشته باشد

وزیر اطلاعات کابینه دوازدهم با تاکید بر اینکه مسئولیت‌های حکومتی وسیله هستند و نه هدف، گفت: می بایست از آنها به مثابه وظیفه‌ای برای اجرای عادلانه احکام اسلام و بهره مندی بیشتر مردم از نعمت های خدا یاد کرد.

علوی با بیان اینکه نکند به کسی ظلم کنیم که در برابر ما یاوری غیر از خدا ندارد، افزود: باید حواسمان جمع باشد که اگر توان ضربه زدن پیدا کردیم بر سر دشمنان این مردم بزنیم نه بر سر کسانی که دستشان کوتاه است.

وی افزود: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور، اساس کار وزارت اطلاعات بر آن است که مسئولیت‌ها به کسانی سپرده شود که اهلیت آن را داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 339801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟