لیبرمن: آماده‌ایم برای تصمیم ترامپ درباره قدس هر بهایی بپردازیم

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل آگاه بوده است که باید برای تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، درباره به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بهایی بپردازد. وی گفت: «ما آماده ایم برای آن، هر بهایی بپردازیم.»

لیبرمن این اظهارات را در یک سخنرانی در پایگاه نظامی نزدیک به نوار غزه بیان کرد. وی با مهم شناختن تصمیم رئیس جمهور آمریکا گفت: «به نظر می‌رسد پرداختن این بها، ارزش داشته باشد.»

لیبرمن همچنین درباره اقدام حماس برای توقف پرتاب راکت به سوی سرزمین‌های اشغالی اظهار نظر کرد و گفت: اسرائیل بیش از پیش آماده مقابله با هر تهدیدی است (!) و توقف راکت اندازی در دو روز گذشته نشان می‌دهد حماس نیز این مسئله را درک کرده است.

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه گفت: «آنچه اکنون اهمیت دارد، تقویت مسئله قدس است.» او ادعا کرد: «این تصمیم دولت آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت، به اختلافات چندین ساله پایان می‌بخشد.»

او در ادامه مدعی شد: «ما گفته ایم قدس به عنوان پایتخت ما غیر قابل مذاکره است و نمی‌توان درباره آن چانه زد. مسلما تصمیم ترامپ، تاریخی بود و ما باید آن را هم در داخل و هم در خارج تقویت کنیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 338706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟