باید توان رزمی خود را برای رویارویی با تهدیدات بالا ببریم

به گزارش رکنا به نقل از ستاد کل نیروهای مسلح ، دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز – سه شنبه - طی سخنانی در همایش سراسری فرماندهان به تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدید به ویژه در وضعیت کنونی جهان پرداخت واظهار کرد: اهمیت تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نیز انجام هماهنگی لازم میان همه ی فرماندهان در جهت اجرایی شدن سیاست های قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا و ستاد کل نیروهای مسلح از نکات مهم در برگزاری این همایش می باشد.

وی افزود: تبیین جهت‌گیری‌های امیر فرماندهی محترم کل ارتش برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین تبیین انتظارات سرلشکر موسوی از فرماندهان و مدیران و کارکنان ارتش از دیگر مباحث مهم این همایش است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تبیین ویژگی‌های فرماندهی جهادی در همایش بیان داشت: بهره‌برداری از سخنان ارزشمند میهمانان و تلاش در جهت هم‌افزایی عملکرد فرماندهان و مدیران برای انجام ماموریت از دیگر اهداف این همایش است.

وی در پایان بیان کرد: فردا (چهارشنبه ۲۹ آذر) نیز همایش با اهداف یاد شده برگزار خواهد شد و امیدواریم مدیران و فرماندهان حاضر بیشترین بهره را از نکات گفته شده ببرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟