توطئه‌های دشمنان برای مقابله با ایران نقطه توقف و پایانی ندارد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ستاد کل نیروی مسلح ، سرلشکر محمد باقری در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از حضور به موقع، مفید و موثر ارتش در جریان زلزله اخیر کرمانشاه گفت: اگر در این زلزله کمک نیروهای مسلح نبود، مطمئناً آلام بیشتری به مردم منطقه کرمانشاه وارد می‌آمد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به ایران هراسی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: یکی از توطئه‌های بزرگ دشمنان علیه ایران اسلامی بحث ایران هراسی می‌باشد تا در لوای آن بتوانند میلیاردها دلار اسلحه و مهمات به کشورهای منطقه ما بفروشند، اما آن‌ها می‌دانند که جنگ علیه ایران اسلامی ضررهای بسیار زیادی برای آن‌ها به دنبال دارد.

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح استفاده می‌کنند اما نیروهای مسلح و ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران با درایت و تدبیر خود مانع این شکاف شده‌اند به نحوی که در اوج وحدت و همدلی قرار دارند.

سرلشکر باقری بیان کرد: انتخاب شعار «ارتش انقلابی» برای همایش فرماندهان عالی رتبه ارتش انتخاب بسیار درست و به جایی است که نشان از هوش و تدبیر ارتش در این برهه از زمان و نیز توجه به خواست فرماندهی معظم کل قوا در این زمینه دارد.

وی افزود: نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا موقعیت دشمنان اسلام و انقلاب را به خطر انداخته است، لذا آنها می‌خواهند با ایجاد فتنه در جهان اسلام جلوی این نفوذ را بگیرند و متاسفانه بعضی از کشورهای منطقه نیز در این راه با هزینه کردن صدها میلیارد دلار همراه و همگام با آن‌ها شده‌اند.

سرلشکر باقری در ادامه ابداع روش‌های انقلابی و جهادی در مقابله با دشمنان را بسیار مهم خواند و گفت: انتظار فرماندهی معظم کل قوا از ارتش و سایر نیروهای مسلح، بکارگیری روش‌های انقلابی در ارتقای توان دفاعی می‌باشد چرا که این روش باعث ارتقای توان رزمی و هم‌افزایی همه جانبه شده و کشور را در شرایط حاد منطقه از شر دشمنان محفوظ داشته و یأس و ناامیدی را از بین می‌برد.

وی در پایان آموزش، پژوهش، ایستادگی در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان، توجه به گنج بی‌پایان نیروهای وظیفه و مهارتمند نمودن آنان و بصیرت افزایی را از عوامل مهم در موفقیت نیروهای مسلح دانست و ضمن تقدیر از رویکرد انقلابی و تحولی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد که آمادگی نیروهای مسلح به سطح عالی‌تری ارتقا یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 338613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟