سعیدی: باید برای اجرای برنامه‌های دولت درجهت ایجاد اشتغال پایدار و رفع فقر کمک کرد

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از ایسنا، فاطمه سعیدی با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ از سوی دولت به مجلس گفت: امید است همانگونه که در صحبت‌های رییس جمهور هنگام تقدیم لایحه بودجه شنیدیم گام‌های موثری در جهت ریشه‌کن کردن فقر مطلق و ایجاد اشتغال پایدار برداشته شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با استقبال از نحوه تنظیم بودجه سال ۹۷ اظهار داشت: عملیاتی بودن بودجه امسال اتفاق بزرگی است که حتی می‌توان آن را تحول اساسی و انقلاب در بودجه ریزی کشور توصیف کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که «مجلس با تمام توان برای بررسی بودجه و تصویب آن تلاش خواهد کرد» تصریح کرد: امیدواریم در این بودجه توجه کافی به زنان و جوانان شده باشد البته با بررسی دقیق بودجه هرجا لازم باشد اصلاحاتی را اعمال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این‌که «اشتغال‌زایی و رفع فقر مطلق دو هدف عمده دولت است» گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در لایحه بودجه شده اما اگر این تدابیر اجرایی نشود فایده‌ای نخواهد داشت.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: باید برای اجرای برنامه‌های دولت جهت رفع فقر مطلق همه ارکان حاکمیت دست به دست هم دهند و کار سخت و بزرگی در پیش است که نمی‌توان توقع داشت دولت به تنهایی آن را اجرا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 335795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟