وحدت ملت ایران موجب عصبانیت دشمنان انقلاب می شود

به گزارش رکنا به نقل از سپاه پاسداران ، سردار محمدعلی جعفری صبح امروز- یکشنبه - در آیین اختتامیه کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی ، وجود امنیت، وحدت و انسجام دراین استان را الگو خواند واظهار کرد : باید این روحیه انقلابی در نسل جوان منطقه هرچه بیشتر تقویت و تعمیق شود تا زمینه های نصرت الهی در منطقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه نا امنی در این استان به صفر نزدیک شده است عنوان کرد: با توجه به این همه دشمنی اما امنیت هر روز در کشورمان گسترش می یابد.

سردارجعفری، روحیه مقاومت مردم استان را ناشی از ایمان دانست و افزود: شما پیام مقاومت و ایستادگی به سایر استانها انتقال دادید و بدون تردید مقاومت کشورهای منطقه نیز از حرکت مردم ایران الهام گرفته است.

وی وجود اقوام و ادیان را از ظرفیتهای منطقه عنوان کرد و خطاب به مردم استان گفت: هر چه بیشتر در راستای تعمیق و گسترش این مولفه های قدرت و توانمندی تلاش کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شکست پی در پی از دلایل عصبانیت دشمنان از نظام اسلامی است، افزود: دشمنان در زمان حاضر نمی دانند که با نظام اسلامی و نهضت انقلابی ایران چه باید بکنند. البته دشمنان از هر زمینه ای برای برهم زدن نظم و امنیت سوء استفاده می کنند و به امید خدا در آینده نزدیک تمامی توطئه ها به شکست قطعی ختم خواهد شد.

وی وجود امنیت، وحدت و انسجام در استان الگو خواند و افزود: باید این روحیه انقلابی در نسل جوان منطقه هرچه بیشتر تقویت و تعمیق شود تا زمینه های نصرت الهی در منطقه فراهم شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟