توئیت ترامپ، صدای فاکس نیوز را هم درآورد!

فاکس نیوز از رسانه های حامی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست؛ با وجود این، توئیت های بی محابای ترامپ Trump صدای این شبکه را نیز درآورد.

«نیل کاووتو»، مجری شبکه فاکس نیوز در برنامه روز گذشته، ضمن انتقاد از توئیت اخیر ترامپ درباره 3 بازیکن لیگ بسکتبال آمریکا گفت: ریاست جمهوری را فراموش کن. در چه مرحله ای یک رئیس جمهور چنین اظهاراتی بیان می کند؟ پاسخ او به یک تلنگر کوچک با نهایت قدرت است. آیا این روش ضروری است؟

وی ادامه داد: ترامپ یک کاخ سفید دارد و از همه مزایای قدرتمندترین انسان روی کره زمین بهره می برد.

این مجری خطاب به ترامپ گفت: بهتر است دستاوردهای خود را برای خودتان نگه دارید. اجازه دهید آنهایی که از چین خارج کرده ای، سپاسگزار شما باشند. آخرین باری که به یاد دارم شما رئیس جمهور آمریکا بودید پس چرا همانند رئیس جمهور عمل نمی کنید؟

دونالد ترامپ روز گذشته توئیت جالبی در مورد 3 بازیکن جنجالی بسکتبال آمریکا در چین منتشر کرد و نوشت: اکنون که سه بازیکن بسکتبال از چین خارج شدند و از سالها زندان Prison رفتن نجات پیدا کرده اند، لاور بول، پدر لیانگلو، آنچه که من برای پسرش انجام دادم را قبول ندارد. من باید اجازه می دادم آنها در زندان بمانند!

سه بازیکن مذکور مدتی قبل به اتهام سرقت Stealing از یک فروشگاه در چین بازداشت شده بودند اما با دخالت ترامپ، آنها آزاد شده و به آمریکا برگشتند. این در حالی بود که پدر یکی از بازیکنان در مصاحبه با رسانه های آمریکایی کمک ترامپ برای آزادی Freedom فرزندش را رد کرده بود.

نخستین بار نیست که ترامپ در عرصه ورزش Sport حضور جنجالی دارد. او پیش از این نیز با انتشار توئیت هایی به بازیکنان سیاهپوست لیگ فوتبال آمریکایی حمله لفظی کرده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 329988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟